FANDOM

Фрід Селцен (フリード・セルゼン , Фурі:до Серузен) — один із антагоністів High School DxD. Він був вигнаним екзорцистом, який зв'язався з павшими ангелам, допомогаючи Рейнар забрати у Асії Сутінкове Зцілення.

Зовнішність Редагувати

Молода людина з коротким білим волоссям і червоними очима.

Як священик, він був одягнений в канцелярський одяг і часто мав тривожну посмішку на обличчі.

Як химера, у нього було масивне тіло, товсті руки і ноги, а гострі ікла стирчали з рота. У нього також було одне крило кажана і додаткова рука, що виходила з його спини.

Особистість Редагувати

Фрід був психопатом і бойовим маніяком, він вважав за краще насильство, а не логіку, говорив вульгарним тоном та був божевільним. Він вбивав монстрів і демонів тільки заради власного задоволення, а також не відчував жодних докорів совісті із приводу вбивства людей. Фрід також показаний збоченцем, оскільки одного разу погрожував зґвалтувати Асію за непокору йому і навіть попросив Рейнар зайнятися з ним сексом в обмін на порятунок від смерті від рук Ріас.

Історія Редагувати

Фрід раніше навчався в тому ж інституті, що і Зіґфрід, і вважався геніальним екзорцистом у віці 13 років. Фрід, однак, не вірив в Бога з самого початку, оскільки він тільки хотів вбивати монстрів. Зрештою, він став розшукуваним злочинцем у Ватикані і був змушений втікати, приєднавшись до павших ангелів.

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

Він вперше з'явився в першому томі лайт новели після вбивства клієнта Іссея перед нападом на самого Іссея, який, в той час, відчував брак у будь-якому бойовому досвіді, завдяки чому він міг спокійно вбити його, якби не своєчасне прибуття команди Ґреморі. Коли Іссей, Юто і Конеко пішли в покинуту церкву, щоб врятувати Асію Ардженто, Фрід став у них на шляху, показавши, що він працює на Рейнар, після чого вступив в бій з усіма трьома, перш ніж відступити, будучи в невигідному становищі. Після того як Іссей переміг Рейнар, Фрід знову заявив про себе, Рейнар наказала йому врятувати її, але він вирішив не виконувати наказ, залишивши павшего ангела на вірну смерть, незабаром Фрід залишає Рейнар, сказавши Іссею, що вони ще обов'язково зустрінуться.

Народження Дракона-Імператора Грудей Редагувати

Фрід знову з'явився в третьому томі, на цей раз як підлеглий Кокабіеля після того, як вони вкрали три Екскалібура. Коли Іссей, Конеко, Юто і Саджі створили тимчасовий союз з Зеновією та Іриною Шідо, щоб знищити Екскалібури, Фрід представив їм себе, бажаючи якомога швидше перевірити силу Екскалібура Швидкості; після цього він відступає разом з Валпером Галілеєм, за ним йдуть Ірина, Зеновія і Юто. Після того, як Кокабіель переміг Ірину, сильно поранивши дівчину, Фрід отримав чотири Екскалібура: Швидкості, Прозорості, Кошмару і Зміни, незабаром усі чотири Екскалібура злилися воєдино. Фрід використовував єдиний Екскалібур для битви з Юто і Зеновією, але в остаточному рахунку програв і був розрубаний після того, як Зеновія почала використовувати Дюрандаль. Його тіло, разом з Кокабіелем, забрав Валі Люцифер, який віддав його Азазелю, Азазель в свою чергу просто викинув останки божевільного екзорциста.

Бригада Хаосу модифікувала тіло Фріда, перетворивши його у химеру. У своєму новому обличчі екзорцист з'явився в шостому томі, під час передбачуваної рейтингової гри між Ріас і Діодорою. Остаточно Фрід загинув від блискавичного удару Юто.

Сили та здібності Редагувати

Боєць-майстер: Фрід був неймовірним майстром, який міг легко битися будь-якою зброєю.

Майстер меча: Фрід був дуже вправний у фехтуванні, борючись на рівних з Юто під час їх першої зустрічі. Також він міг спокійно боротися Екскалібуром, хоча його ніхто не вчив користуватися Священними мечами.

Збільшена швидкість: Фрід був швидше звичайної людини. Після перетворення у химеру він з'їв обох «конів» Діодори і придбав усі їх можливості, включаючи їх загальну швидкість.

Поглинання: Після трансформаціїї у химеру, Фрід отримав можливість поглинати силу ворогів, що він і зробив, з'ївши обох «конів» Діодори.

Предмети Редагувати

Меч світла: Один з двох видів зброї, яку Фрід використовував. Він створював цей меч із світла.

Пістолет екзорциста: Один з двох видів зброї, яку Фрід використовував. Зброя стріляла кулями святла, які наносили серйозні поранення демонам.

Екскалібур (エクスカリバー, Екусукаріба:): Під час союзу із Кокабіелем, Фрід використовував Екскалібури.

  • Екскалібур Швидкості (天閃の聖剣, Екусукаріба: Рапіддоріі): Екскалібур, який дає своєму власнику неймовірну швидкість. Фрід володів ним, поки він не був використаний при злитті у єдиний Екскалібур.
  • Екскалібур Кошмару (夢幻の聖剣 , Екусукаріба: Наітомеа): Екскалібур, який дає своєму власнику створювати ілюзіїї та маніпулювати свідомістю ворогів. Фрід володів ним, поки він не був використаний при злитті у єдиний Екскалібур.
  • Екскалібур Прозорості (透明の聖剣, Екусукаріба: Торансупеаренші:): Екскалібур, який дає своєму власнику можливість робити меч або самого себе невидимим. Фрід володів ним, поки він не був використаний при злитті у єдиний Екскалібур.
  • Екскалібур Зміни (擬態の聖剣, Екусукаріба: Мімікку): Екскалібур, який може перетворюватись у будь-який предмет, в залежності від бажань власника. Фрід володів ним, поки він не був використаний при злитті у єдиний Екскалібур.
  • Об'єднаний Екскалібур: Утворився внаслідок злиття чотирьох окремих Екскалібурів (Швидкості, Кошмару, Прозорості та Зміни) у єдиний клинок. Мав всі властивості та можливості Екскалібурів, з яких був зроблений. Фрід володів ним, до того, як Зеновія та Юто не знищили клинок.

Інше Редагувати

  • Зріст Фріда сягає 160 см. Цей показний робить його одним із найнижчих чоловіків у серії після Ґаспера.
  • Колір волосся Фріда - це результат тренувань у інституті при церкві, де він навчався.

Випадкова вікі