FANDOM

«
Той, хто ображає моїх слуг заслуговує смерті!
»
— Сезон 2 New

Ріас Ґреморі (リアス・グレモリー, Ріасу Ґуреморі:) — головна героїня, шкільний ідол, господиня Іссея. Демониця родом зі знатного роду Ґреморі, що носить титул герцогів. Молодша сестра Сазекса Люцифера, який зараз носить ім'я Сатани, і наступна глава роду Ґреморі. Голова шкільного клубу окультних досліджень. Також за нею закріплена територія міста, в якому живе Іссей і в кінцевому рахунку їй підкоряється його школа. У команді демонів має ранг короля. Закохана в Іссея і з розвитком сюжету, як і Асія, оселилася в його будинку. Відповіла на визнання Іссея взаємністю. Через те, що її груди є ключем до посилення Іссея, серед ворогів і в серіалі має прізвисько «Принцеса-перемикач» (スイッチ姫, Суіччі-хіме).

Зовнішність Редагувати

Ріас — це красива молода дівчина, яка знаходиться в кінці підліткового віку. Має білу шкіру, блакитні очі (синьо-зелені в аніме) та пишні груди. Її відмінна риса це її довге гарне волосся криваво-червоного кольору, яке досягає її стегон, з одним пасмом волосся (відоме в Японії як ахоґе), що стирчить з верхньої частини голови. В її волоссі також є вільні пасма, що падають їй на чоло і бічні пасма, що обрамляють її обличчя. Її зріст становить 178 см., що робить її однією з найвищих персонажів серед жінок.

Хоча Ріас носила різні види одягу протягом усього аніме, її найбільш часто використовуваний одяг це шкільна форма для дівчаток Академії Куо, яка складається з білої сорочки на гудзиках, із довгими рукавами (короткі рукави для весни і літа) та із чорною стрічкою на комірі сорочки, яку вона носила під чорним плащем на плечі; корсета на ґудзиках, пурпурової спідниці з білими акцентами, і коричневих туфель на білих шкарпетках. Ріас також носить спокусливу білизну і ремені, особливо, коли вона хоче поспати з Іссеєм.

У деяких випадках, незважаючий на гарний зір, вона носить окуляри, особливо коли про щось роздумує. Їй здається, що так краще думається.

Особистість Редагувати

Ріас дуже добра та співчутлива, особливо по відношенню до своїх слуг та близьких людей. Також вона не любить жорстокість по відношенню до людей, це можна зрозуміти, коли вона висловлює свої відразу до Маріуси Цепеш, який використовує свою сестру заради власної вигоди. Вона вважає Іссея особливим, тому починає ревнувати, коли інші дівчата поряд із ним; вона стає зовсім іншою, коли бачить його та інших дівчат разом або коли справа доходить до навчання. незважаючи на свій образ зрілої жінки, вона показує свій справжній вік та розчаровуватись, коли інші дівчата фліртують з Іссеєм.

Вона пишається ім'ям своєї сім'ї, хоча і не полюбляє, коли її розглядають тільки як Ріас із сім'ї Ґреморі. Причиною її життя у людському світі є те, що тут кожен бачить в ній тільки Ріас, а не демона.

Вона полюбляє дразнити Іссея та Асію але в той же час дає зрозуміти (Асії чи іншим), що Іссей належить їй, і вона не збирається ділитись ним з кимось. Вона не соромиться показувати свої груди Іссеї або спати із ним голою (що вона завжди і робить, пояснюючи це тим, що вона не може спати не голою або без Іссея).

Ставши дівчиною Іссея, вона починає пройвляти більше впевненості у відносинах із ним, а також більше не ревнує, коли Іссей із іншими дівчатами, як це було раніше; вона також прийняла мрію Іссея створити власний гарем. Проте, не дивлячись на це, вона все ще показую деякі ознаки ревнощів, коли Іссей не проводить достатньо часу з нею, але вона все одно любить і вірить в нього. Як і Акено, вона показує ознаки залежності по відношенню до Іссея, втрачаючи волю до боротьби та лідерства.

Історія Редагувати

Ріас — дочка і друга дитина у сім'ї Ґреморі. Вона стала спадкоємицею роду, після того як її брат, Сазекс, став Люцифером, втративши статус спадкоємця. Після оголошення цього права, вона повинна була обручитися з Райзером Феніксом.

До подій аніме, Ріас воскресила Акено Хімеджіму, Конеко Тоджьо, Юто Кібу та Ґаспера Владі у якості своїх шахових фігур. Ріас познайомилась із Акено, своїм ферзем, першою слугою та найкращою подругою, у Японії, рятуючи її від смерті від своїх соклановців з клану Хімеджіма після того, як Акено випадково потрапила на територію Генріха Корнеліуса Аґріппи. Пізніше вона зустріла Конеко, свою другу слугу, після того, як її брат врятував Конеко від смерті, передаши її під опіку Ріас. Пізніше вона воскресила Юто та Ґаспера, перший помер після проекту «Святого Меча», а другого вбили мисливці на вампірів.

За два роки до початку подій аніме, вона поступила в Академію Куо разом із Акено, Соною та Цубакі, возродивши клуб окультних досліджень і ставши його президентом.

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

Вона відроджує Іссея у якості слуги після того, як він був убитий павшим ангелом Рейнар (Юма Амано). Потім вона рятує його, коли Іссея атакує інший павший ангел, Донасік. Важко пораненого і потребуючого медичної допомоги, вона повертає його до себе додому, де проводить з ним ніч, зцілюючи його рани. На наступний день, після школи, вона знайомить його зі своїми слугами та представляє його всім, як нового члена своєї групи. Вона знову врятувала його, на цей раз від Фріда Селцена, разом з іншими членами клубу окультних досліджень. Коли Іссей йде у покинуту церкву, щоб врятувати Асію Ардженто, Ріас допомагає йому, розправившись із трьома союзниками Рейнар. Потім вона відроджує Асію у якості слона для своєї колекції шахових фігур, що викликає радість у Іссея.

На початку другого тому після звичайного щоденного тренування з Іссеєм Ріас повідомляє шокованому Іссею, що з ним залишиться Асія, успішно переконуючи батьків Іссея, що Асія перебуває тут заради навчання нареченої, що робить їх щасливими. Пізніше Ріас відправляється в кімнату Іссея в нічний час, намагаючись змусити Іссея лишити її невинності в надії розірвати її заручини. Однак спроба була припинена з появою Грейфії Люцифуж, ферзя Сазекса, яка сварить Ріас за спробу розірвати заручини, встановлені її братом і батьком. Коли наречений Ріас, Райзер Фенікс, з'являється в клубі окультних досліджень, Ріас, яка все ще не була задоволена цими заручинами, погодилася на рейтингову гру з Райзером за умови, що в разі перемоги Ріас ця угода стане недійсною, а в разі перемоги Райзера, Ріас довелося б негайно вийти заміж за нього.

В рамках підготовки до своєї рейтингової гри з Райзером, Ріас створює тренувальний табір в горах для Іссея та Асії, у яких немає бойового досвіду. Під час навчання в горах, Ріас починає відчувати сильні почуття до Іссея. У день рейтингової гри, Ріас змагається з Райзером в реплікованій версії Академії Куо, встановленій в іншому просторі. Хоча битва спочатку пішла на користь команді Ріас, вони, в кінцевому рахунку, програли через брак людей в своїй команді; вони здалися, побачивши, що Іссея б'ють до смерті, а він, у свою чергу, не дивлячись на свій стан, все ще намагається боротися за неї. Пізніше ми її бачимо на заручинах в підземному світі, які були перервані Іссеєм, який прийшов, щоб ще раз кинути виклик Райзер з зарученою Ріас на кону, в цей раз Іссей перемагає. Після того, як Іссей допомагає розірвати заручини між Ріас та Райзером, вона закохується в Іссея та цілує його в перший раз. Вона переїжджає в будинок Іссея після інциденту з Райзером.

Народження Дракона-Імператора Грудей Редагувати

У третьому томі, Ріас представляє своїх нових слуг, Іссея та Асію, членам ради студентів на чолі з Соною Сітрі, чистокровним демоном високого рангу з клану Сітрі, яка є її другом дитинства та суперником. Іссей зауважує зміни у поведінці Юто після того, як він побачив фотографію Іссея зі своїм другом дитинства, Іриною Шідо, на задньому фоні фотографії виднівся святий меч. Ріас розповідає про минуле Юто Іссею і сильно засмучується, коли Юто починає шукати способи помсти після зустрічі з Іриною та Зеновією. Вона і Сона дізналися про таємний союз між Іссеєм, Конеко і Саджі з дуєтом церковників; за те, що вони пішли на такий ризикований крок і тримали все потай, вони покарали своїх слуг. Коли Кокабіель, один з лідерів павших ангелів, оголошує війну роду Ґреморі і Сітрі, Ріас збирає всіх своїх підлеглих (крім Юто), щоб відбити атаку павшого ангела. Під час битви Кокабіель закликає кілька Церберів, які стали справжньою проблемою для команди Ріас і Сітрі, втім, становище врятували Юто з Зеновією, які раптово прийшли на підмогу, з їх допомогою з Церберами було покінчено. Після того, як Юто увійшов у стан Руйнівника Балансу і зруйнував у цьому стані, разом з Зеновією, яка почала використовувати Дюрандаль, Екскалібур, команда Ґреморі була змушена напасти на Кокабіеля. Втім, він з легкістю блокував всі атаки, проте його переміг Валі Люцифер, володар Божественного Розділення, якого послав Азазель з наказом повернути Баракіеля. Після битви, Зеновія, дізнавшись всю правду про смерть Біблейського Бога, вирішила стати демоном, ставши таким чином другим «конем» Ріас Ґреморі.

У четвертому томі, після того як Іссей розповів про свої неодноразові зустрічі з Азазелєм, Ріас лютує через нахабство лідера павших ангелів, однак відразу ж їх увага перейшла на Сазекса Люцифера, який прийшов до Ріас, Сатана говорить, що Азазель не збирається діяти як Кокабіель і на даний момент він зайнятий вивченням Священних Механізмів. Пізніше, за наказом Сазекса, Ріас знімає печатку з кімнати, у якій знаходиться її другий «слон», Ґаспер Владі, вампір полукровка, якого Ріас переродила у демона за допомогою мутованого уламка зла. В ході мирних переговорів між лідерами трьох фракцій, Ріас повинна була доповісти звіт про інцидент з Кокабіелем. Також вона допомогла у звільненні Ґаспера з рук терористів «Бригади Хаосу». В кінці четвертого тому Ріас злиться на Азазеля за те, що він став куратором клубу окультних досліджень, а також за ідею відвезти Іссея у «турне незайманого», кажучи, що невинність Іссея належить їй. Також вона вирішила провести повне оновлення будинку Іссея, після того як Акено, Зеновія і Конеко переїхали жити до нього.

У п'ятому томі Ріас повертається до Підземного світу, щоб приймати участь зборі «Молодих демонів», під час якого вони будуть приймати участь у Рейтингових іграх. Перед початком збору Ріас знайомить Іссея зі своїм двоюрідним братом, Сайраогом Баелем, який є найсильнішим молодим демоном. На церемонії відкриття, всіх шістьох молодих демонів спитали, про їхні цілі та мрії. Церемонія закінчилась, коли Сазекс оголосив про перший матч між молодими демонами, який буде проходити між Ріас та Соною. Під час вечірки, яку влаштував Сазекс для молодих демонів, Іссей та Ріас помічають, як Конеко кудись несподівано уходить, вони вирішують прослідкувати за нею; вони побачили, що Конеко пішла у пошуках своєї сестри, Куроки, яка, незважаючи на безшумне стеження Ріас та Іссея, виявила їх. Курока хоче забрати свою сестру із собою, але Ріас каже, що це неможливо, бо Конеко дорога їй, тому вона не дасть нікому, навіть її біологічній сестрі, забрати Конеко. Курока, відчуваючи, що потрапила не у краще положення, використовує спеціальній туман, який впливає на Конеко та Ріас, обмежуючи їх рухливість. Проте туман не подіяв на Іссея. Не дивлячись на це, Ріас все ж допомогла у бою - завдяки її грудям Іссей зміг увійти у стан Руйнівника Балансу. Пізніше, вона приймає участь у Рейтинговій грі проти Сони Сітрі, подруги та суперниці Ріас. Перемогу отримує команда Ріас, втім, Ріас незадоволена грою, бо втратила піл час неї чотирьох слуг, а також не змогла вивільнити потенціал команди. У кінці п'ятого тому, на шляху до світу людей, Ріас, з усіма іншими, зустрічає Діодору Астарота, який робить пропозицію Асії.

У шостому томі став відомий наступний суперник Ріас в Рейтингових іграх серед молодих демонів, ним став Діодора Астарот. Рейтингова гра була перервана втручанням Бригади Хаосу, з якої об'єднався Діодора. Під час «смерті» Асії, Іссей, переповнений негативними емоціями, входить в Джаггернаут Драйв, знищуючи все навколо. Його вдалося повернути в нормальний стан завдяки спільним зусиллям Ірини, Валі та Ріас.

Героїчний Цицько-Дракон Редагувати

Після перемоги над користувачами Священних Механізмів, яких посилає Фракція Героїв з Бригади Хаосу, Ріас та кілька її слуг відправляються стежити за побаченням Іссея та Акено, хоча їм вдалося втекти від нагляду Ріас. Побачення, втім, закінчується несподівано, так як Іссей з Акено зустрічають норвезького бога Одіна, валькірію Россвайс та Баракіеля, батька Акено. Вони просять клуб окультних досліджень стати охоронцями Одіна, щоб він міг спокійно провести переговори з японськими богами. Пізніше на них нападає злий бог Локі, який хоче вбити Одіна та розпочати Раґнарьок. Локі із легкістю переміг команду Ріас за допомогою Фенріра, однак відступив, як тільки прибула команда Валі, сказавши, що йому досить побачити двох Небесних Драконів разом. Обидві команди вирішили об'єднати сили для перемоги над Локі, вони також попросили ради у Мідґардсома. У ніч перед битвою Ріас вирішила втішити Іссея, який нервував через майбутній бій, таким чином вони поцілувалися втретє. Локі, в кінцевому рахунку, був переможений. Пізніше, Ріас зробила Россвайс своєю другою турою, так як її забув Одін.

У додатковому житті восьмого тому Ріас та Іссей відправляються в Підземний світ де проходять церемонію в «Руїнах зв'язку», перевіряючи свою любов один до одного. Однак Іссей не може зрозуміти навіщо взагалі потрібна ця церемонія. Протягом усієї церемонії Ріас з Іссеєм стикаються з чотирма випробуваннями, які були придумані Диявольськими Рейнджерами. У першому випробуванні Ріас та Іссей повинні були танцювати. У другому перевірялися їх манери за столом. У третьому випробуванні перевірили їх знання історії роду Ґреморі, а також загальні поняття про Підземний світ. В останньому, четвертому випробуванні Іссей повинен був битися з Сазексом/Сатаною Червоним, який з легкістю перемагав Іссея, поки Грейфія не запропонувала скористатися грудьми Ріас як джерелом сили. Завдяки цьому Іссей зміг провести потужний драконячий постріл, хоч й втратив після цього свідомість. Незважаючи на це, він пройшов випробування та офіційно став підходящим кандидатом на роль чоловіка Ріас.

У дев'ятому томі Азазель сказав, що Ріас не може допомогти Іссею в боротьбі проти Бригади Хаосу в Кіото, так як вона справляється з іншими проблемами на території Ґреморі разом зі своєю матір'ю та Грейфією. Вона була покликана в Кіото, завдяки чому Іссей зміг створити здібність «Нечесний Прийом Тріана», натиснувши на соски Ріас.

На початку десятого тому лайт новели мати Ріас, Венелана, заохочує її прагнення просунути відносини з Іссеєм. Пізніше Ріас спокушає Іссея, намагаючись зайнятися з ним сексом в сауні, що в резиденції Хьодо, але її засмучує те, що Іссей називає її просто «Президент Ріас», а не кличе її за іменем; засмучена, вона йде в сльозах. Пізніше вона виступає проти Сайраорга у Рейтинговій грі, у якій перемагає її команда, завдяки прагненню Іссея, який переміг Сайраорга самотужки. В кінці тому Іссей зізнається у любові до Ріас, називаючи її не «президент», а «Ріас». Вона, проливаючи сльози радості, зізнається, що теж відчуває до нього почуття, після чого вони стають парою.

В одинадцятому томі Ріас допомагає Акено, Юто та Іссею підготуватися до здачі екзамену на підвищення до демона середнього класу, Іссей пропонує Ріас сходити на побачення після здачі екзамену. Коли вони відпочивали після екзамену, на них напав Цао Цао з Георгом, які прийшли, щоб вкрасти сили Офіс. Незважаючи на допомогу команди Валі, бій був закінчений на користь Цао Цао, який домігся свого, вкравши силу Офіс. Обидві команди, після бою, потрапили під атаку Темних Женців та Зіґфріда. Зрештою перемогла команда Греморі, завдяки Іссею та Ріас, яка відновлювала його магічну силу за допомогою своїх грудей. В кінці тому Ріас з іншими, чекаючи повернення Іссея з вимірювання, яке незабаром має бути знищено, сильно здивувалася, коли замість Іссея телепортувалися Уламки Зла, всі впали у сильний шок, так як повернення Уламків означало, що Іссей мертвий.

Цитати Редагувати

  • (Представляючи себе Іссею) «Мене звати Ріас Ґреморі. Я — демон. А також я твоя хазяйка. Рада зустрічі, Хьодо Іссей-кун. Чи можна просто Ісе?» (Том I, Життя 1)
  • «Є річ, яку ти повинен пам'ятати, Ісе. Правило, коли пішка доходить до території противника. Ти можеш стати сильнішим.» (Том I, Життя 4)
  • «А тепер, мої гарні слуги, давайте знищимо ворогів на нашому шляху, як команда Ґреморі!» (Том XII, Життя -2)
  • «Якщо ти станеш сильніше або можеш заспокоїтися від торкань до моїх грудей, то я не проти бути Принцесою-перемикачем. Принцесою-перемикачем, яка належить лише тобі. Якщо я зможу стати джерелом твоєї сили, то іншого не смію бажати ... Мій улюблений Ісе.» (Том VII, Життя 3)
  • «Ти нарешті назвав мене по імені......... я чекала цього весь цей час. Я дійсно чекала...... Але у мене не вистачало сміливості сказати це тобі...... Тому мені здавалося, що це ніколи не трапиться...... Але коли я почула про твої почуття в той раз......... Я була така щаслива...... Я була настільки щаслива, що мало не заплакала прямо під час матчу......» (Том X, Нове Життя)
  • «Світ без нього! Мене не хвилює, що стане зі світом без Ісе!...... Для мене він був...... Ісе був...... Він був для мене важливіше, ніж будь-хто інший. Щоб я жила без нього......» (Том XII, Життя -3)

Галерея Редагувати

Rias Gremory (зображення з опенінґу)
Ріас Ґреморі: Галерея
Персонажі High School DxD
Академія Куо
Команда Ріас Ріас ҐреморіАкено ХімеджімаІссей ХьодоЮто КібаКонеко ТоджьоҐаспер Владі
Команда Сони Сона СітріЦубакі ШінраҐеншіро СаджіЦубаса ЮраТомое МеґуріМомо ХанакайРея КусакаРуруко НімураБенніяЛю Гару
Команда Іссея Іссей ХьодоАсія АрджентоЗеновія КвартаРавель ФеніксРоссвайс
Клуб окультних досліджень Асія АрджентоЮто КібаІссей ХьодоКонеко ТоджьоҐаспер ВладіІрина ШідоРавель ФеніксЛе Фей ПендрагонБеннія
Студрада Зеновія КвартаҐеншіро СаджіРея КусакаРуруко НімураТадамі КамоҐурю НакіріМілларка Вольденбург
Інші Учні Академії Куо
Демони
Чотири Великих Диявола Сазекс ЛюциферСерафал ЛевіафанАджука ВельзевулФалбіум Асмодей
Інші демони Грейфія ЛюцифужЕвклід ЛюцифужКвіша АббадонБедез АббадонМефісто ФелесРойган Бельфегор
72 стовпи Райзер ФеніксЛорд ФеніксЗеотікус ҐреморіСайраорг БаельМагдаран БаельМісла БаельСіквайра АґаресМістіта СабнокКоріана АндреальфЛібан КроцеллЛеді ФеніксДіодора АстаротВенелана ҐреморіЗефадор Гласеа-ЛаболесДіхаузер БеліалЛадора БунеМілікас ҐреморіБерука ФуркасҐандома БаламРювал ФеніксЗекрам Баель
Відроджені демони ЕнкуВайзерРегулусТаннінСоджі ОкітаСурт СекондМакГрегор МатерсБеовульфІзабелаІле та НельКарламінеМіраСірісСюеланьЮберунаБюренМаріонРудіґер Розенкройц
Павші ангели
Ґріґорі АзазельШемхазайБаракіельКокабіельАрмаросСахаріельТаміельПенемуе
Команда Рейнар РейнарДонасікКалаварнерМіттельт
Ангели
Чотири Великих Серафіми МихаїлГабріельУриїлРафаїл
Десять Серафимів Метатрон
Хоробрі святі Дуліо ГесуалдоГрісельда КвартаІрина Шідо
Екзорцисти Васко СтрадаЕвальд КрістальдіТоджі ШідоМасаомі ЯеґакіТеодоро Леґренці
Дракони
Істиний Дракон Великий Червоний
Бог-дракон ОфісЛіліт
Два Небесних Дракона ДрейгАльбіон
П'ять Великих Драконячих Королів Ю ЛонТіаматВрітраМідґардсомФафнір
Злі Дракони ҐрендельКром КруахАжі ДахакаЛадонЯмата-но-ОрочіАпофісНідхьоґґ
Інші дракони РассейСамаельІссей ХьодоТаннінБова Таннін
Бригада Хаосу
Команда Валі Валі ЛюциферБікоКурокаФенрірАртур ПендрагонЛе Фей ПендрагонҐоґмаґоґ
Фракція Старого Сатани Шальба ВельзевулКатереа ЛевіафанКрузерей Асмодей
Фракція Героїв Цао ЦаоЗіґфрідГеоргЛеонардоЖаннаГеракл
Кліппот Різевім Ліван ЛюциферЕвклід Люцифуж
Інші персонажі
Боги ОдінЛокіПосейдонАїдІндраСунь УкунШіваМахабалі
Люди Батьки ІссеяМіл-танКійоме АбеФрід СелценШурі ХімеджімаВальбургаВалпер ГалілейТобіо ІкусеЛавінія Рені
Йокаї ЯсакаКуно
Вампіри Ельменхільд КарнштайнВалері ЦепешМаріус ЦепешЛорд ВладіМілларка Вольденбург
Женці ПлутонБеннія
Інші РютеймаруҐьондул666
Кубок Азазеля
Команда Червоний Дракон-Імператор Палаючої Правди Іссей ХьодоАсія АрджентоЗеновія КвартаІрина ШідоРавель ФеніксРоссвайсГрейфія ЛюцифужБова ТаннінЕльменхільд КарнштайнОурю НакіріРойган Бельфегор
Команда Ріас Ґреморі Ріас ҐреморіАкено ХімеджімаКонеко ТоджьоҐаспер ВладіЮто КібаВалері ЦепешВаско СтрадаЛінт СелценКром Круах
Команда Сони Сітрі Сона СітріЦубакі ШінраЦубаса ЮраЛю ГаруТомое МеґуріБенніяМомо ХанакайРея КусакаҐеншіро СаджіРуруко Німура
Команда Фіолетовий Король Левів Сайраорг БаельКвіша АббадонҐандома БаламЛадора БунеЛібан КроцеллБерука ФуркасКоріана АндреальфМістіта СабнокРегулус
Команда Райзера Райзер ФеніксЮберунаІзабелаСюеланьКарламінеСірісМіхаеІле та НельНі та ЛіШуріяМіраМаріонБюрен
Команда Небесний Джокер Дуліо ГесуалдоГрісельда Кварта • Детхельм Вальдсемюллер • Неро Раімонді • Ліу Бінкан • Джессіка Лагерквіст • Кійотора Шінра • Мірана Шатарова
Команда Спис Індри Цао ЦаоГеоргЖаннаГеракл • Персей
Команда Сунь Укуна Сунь УкунЮ Лон • Нечжа • Ша УцзінЧжу Бацзе
Команда Блискавка БаракіельАрмарос

Випадкова вікі