FANDOM

Рейнар (レイナーレ, Рейна:ре) або Юма Амано (天野 夕麻, Амано Ю:ма) — павший ангел а також перший антагоніст High School DxD.

Зовнішність Редагувати

Рейнар була привабливою молодою жінкою з фіолетовими очима. У неї були довгі чорні волосся до стегон.

Її наряд складався з короткого чорного плаття з невеликою, світло-фіолетового курткою, яку вона носила майже весь час як в лайт новелі, так і в манзі.

В аніме, вона мала струнке тіло з великим бюстом. Її початковий наряд (коли вона була Юмою) був її шкільною формою, яка складалася з темно-червоного піджака з вишитою золотом літери «P», білої майкою, червоним бантом і зеленої спідницею з тонкою білою смугою навколо нижнього кінця.

Після побачення з Іссеєм вона змінила свій одяг і перетворилася в свою альтернативну, більш поширену форму. У процесі трансформації вона стала вище, прийнявши більш зрілий вигляд, її очі змінилися, прийнявши більш похмурий і злий вигляд. Її одяг також різко змінився, він тепер складається з чорних, схожих на ремінь предметів навколо і під її грудьми, подібний до ременя шматок, який обіймає її стегна трьома тонкими ременями, а також з перчаток, які повністю покривають її руки, на плечах були наплічники з трьома великими шипами, що пробиваються з її правого плеча, і чорні черевики на високих підборах.

У цій формі її голос також змінився — він став нижчим. Ця форма найкраще описується як дуже еротична і відверта версія її маскування.

Особистість Редагувати

Спочатку Рейнар здавалася милою і досить привабливою юною школяркою, але це було всього лише маскуванням, яке приховувало її справжню природу. Її справжня особистість показала, що вона жорстока і дуже оманлива (вона успішно маніпулювала свідомістю Іссея, щоб наблизитися до нього і вбити його. Вона також жорстоко розсміялася над Іссеєм, вважаючи його «слабким»). Це показує, як павші ангели, подібні до неї, можуть легко маніпулювати волею простих людей. Вона також показала себе боягузом, оскільки вона благала людину, яку вона зрадила, врятувати її життя.

Історія Редагувати

Небагато було відомо про історію Рейнар, крім того факту, що вона була вигнана з Небес за якийсь злочин, після її відправили шпигувати за Іссеєм, а в якийсь момент вона зв'язалася з Асією.

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

У першому томі Рейнар перевтілилася в дівчину на ім'я Юма Амано, щоб познайомитися з Іссеєм. У самий розпал першого з ним побачення, вона вбиває його, показуючи свою справжню сутність і пояснюючи свої дії тим, що Іссей володіє Священним Механізмом, який становить загрозу для павших ангелів.

Наступного разу вона зустріла Іссея саме в той день, який Іссей провів з Асією, сама Рейнар прийшла саме за Асією. Рейнар висловлює своє невдоволення тим, що Іссей став демоном, після чого з легкістю перемогла його, після того як він використав Священний Механізм збільшивши свою силу тільки в 2 рази.

Пізніше, вона провела ритуал в занедбаній церкві, метою якого було добування Сутінкового Зцілення з Асії, в ході ритуалу Ардженто вмирає. Розгніваний і відчайдушний, Іссей вирішує вступити з Рейнар в сутичці один на один. Хоча початок битви був повністю на користь Рейнар, Іссей зміг по-справжньому використати силу Священного Механізму, збільшуючи свою силу у безліч разів, завдяки чому став сильніше Рейнар.

Перед смертю від рук Ріас, вона благала про помилування, кажучи Іссею, що вона любить його. Іссей каже, що життя Рейнар в руках Ріас, яка спопелила павшего ангела за допомогою своєї сили руйнування.

Народження Дракона-Імператора Грудей Редагувати

У четвертому томі Азазель каже, що він послав Рейнар стежити за Іссеєм, але та порушила наказ, убивши його. Стеження був потрібне лише для того, щоб упевнитися, що Священний Механізм ще не працює, так як він міг вийти з під контролю і звести Іссея з розуму, коли той був ще людиною.

Сили та здібності Редагувати

Проекція темного світла: Рейнар могла створювати і кидати списи темного світла, щоб вбивати демонів. Однак, на відміну від більшості павших ангелів, які володіють тільки одним списом темного світла, Рейнар була досить дослідною, щоб створювати кілька списів темного світла.

Зміна пам'яті: Рейнар змогла стерти пам'ять, а також будь-які згадки про себе, учням Академії Куо.

Політ: Рейнар, як павший ангел, здатна використовувати свої крила для польоту.

Предмети Редагувати

Сутінкове Зцілення (тимчасово): Після завершення ритуалу у церкві, Рейнар отримала Сутінкове Зцілення, завдяки чому могла зцілювати себе. Після смерті Механізм повернули Асії.

Цитати Редагувати

  • (До Іссея) «М-Може прогуляємось разом?» (Сезон 1, Епізод 1)
  • (До Іссея) «Ти помреш заради мене?» (Том 1, Життя 0)
  • (Після отримання Сутінкового Зцілення) «Нарешті! Сутінкове Зцілення стало моїм! Тепер для мене нема перешкод!»
  • (До Іссея) «Іссей-кун! Благаю, врятуй мене! Ця демониця намагається вбити мене! Я кохаю тебе! Я дуже сильно тебе кохаю! Тому давай вб'ємо цього демона разом!» (Том 1, Життя 4)