FANDOM

Подвійний Критичний (龍の手, Tōwaisu Kuritikaru ) — звичайний Священний Механізм. Також відомий як Рука Дракона.

Опис Редагувати

Звичайний Священний Механізм драконячого типу. Невідомо, чи має цей Священний Механізм дракона всередині, як Підсилювальний Механізм чи Божественне Розділення.

У 1-му томі Рейнар прийняла Механізм Іссея за Подвійний Критичний.

У 9-му томі Зіґфрід показав свій підтип Подвійного Критичного.

Зовнішній вигляд Редагувати

Подвійний Критичний має вигляд перчатки, що з'являється на руці власника і залишає пальці незакритими. Колір Механізму відрізняється у кожного власника.

Підтип Зіґфріда створює срібну руку дракона на його спині.

Здібності Редагувати

Подвійний Критичний періодично подвоює силу власника.

Підтип Зіґфріда створював срібну руку дракона на його спині і, в той же час, подвоював його силу.

Форми Редагувати

Клинок Хаотичного Знищення Асури Редагувати

Клинок Хаотичного Знищення Асури (阿修羅と魔龍の宴, Kaosu Ejji Asura Revijji), також відомий як Торжество Асури та Демонічного Дракона — підтип Руйнівника Балансу Подвійного Критичного, яким володів Зіґфрід. Він дозволяє Зіґфріду створювати до 4 срібних драконячих рук на своїй спині, кожна з яких подвоює його силу. Драконячі руки здатні відновлюватися: в 11 томі Юто відрубав одну з рук, але вже в наступному томі їх знову стало 4.

Інше Редагувати

  • Клинок Хаотичного Знищення Асури був єдиним Священним Механізмом, який мав підвид як стандартної фоми, так і Руйнівника Балансу.

Випадкова вікі