FANDOM

Міттельт ( ミッテルト , Міттеруто) — павший ангел, яка допомагала Рейнар роздобути Сутінкове Зцілення.

Зовнішність Редагувати

Міттельт була дівчиною зі світлим волоссям, зібраним у два хвостики, та блакитними очима.

Вона була одягнена в готичний костюм Лоліти, який складався з чорної сукні Лоліти з білими оборками, чорної краватки-метелика та зеленого дорогоцінного каменю на комірі, білих панчіх та чорних туфель.

Особистість Редагувати

На перший погляд вона здається веселою та оптимістичною дівчиною, проте насправді вона була надзвичайно жорстокою та цинічною. Вона не шкодувала про заподіяний біль її ворогам.

Історія Редагувати

Про Міттельт мало що відомо, крім того факту, що вона приєдналась до Рейнар в її плані по заволодінню Священним Механізмом Асії.

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

Рейнар наказала їй стояти на сторожі занедбаної церкви. Пізніше, вона разом з Калаварнер та Донасіком боролася проти Ріас та Акено. Ріас вбила її за допомогою сили руйнування, після того як вона почала насміхатись над Іссеєм.

Сили та здібності Редагувати

Проекція темного світла: Міттельт уміла створювати списи з темного світла для вбивства демонів.

Політ: Міттельт, будучи павшим ангелом, могла викоритовувати крила для польоту.

Інше Редагувати

  • Зріст Міттельт дорівнював 145 см.
  • Міттельт має найменший розмір грудей серед показаних павших ангелів.
  • Вона не з'являлась у лайт новелі та манзі, але її згадувала Ріас, коли говорила про павших ангелів яких вона вбила.
  • В аніме, її спис мав рожевий колір.

Випадкова вікі