FANDOM

Мідґардсом (ミドガルズオルム , Мідоґарузуоруму) — один з П'яти Великих Драконячих Королів, також відомий як Сплячий Дракон, Дракон Кінця та Світовий Змій. Найбільший з усіх драконів, друга дитина Локі і молодший брат Фенріра.

Зовнішність Редагувати

Сірий східний дракон з величезним тілом, довжина якого досягає 500-600 метрів, що в п'ять разів перевищує довжину тіла Великого Червоного.

Особистість Редагувати

Він дуже ледачий дракон, більшу частину свого часу сплячий. Він також вельми зневажливо ставиться до інших, включаючи батька і брата, існування яких він вважає безглуздим. При розмові з людьми, поводиться чемно, каже невимушеним тоном і часто засинає посеред розмови.

Цікаво те, що він не прокидається навіть тоді, коли відбувається щось цікаве, хоча і просить в такому випадку розбудити його.

Історія Редагувати

Мідґардсом (Йормунґард) — середня дитина велетки Анґрбоди і бога Локі. Зрештою, він став настільки великим, що зміг оточити Землю і схопити її своїм хвостом, що і дало йому прізвисько «Світовий Змій». Незважаючи на його величезну силу, неймовірні розміри і лінь, його спочатку залишили в Асґарді, але потім відправили спати на дно океану, де він повинен спати поки не почнеться Раґнарьок, що і дало йому прізвисько «Сплячий Дракон».

Сюжет Редагувати

Народження Дракона-Імператора Грудей Редагувати

Мідґардсом згадується в 4-му томі, коли Дрейг розповідає Іссею про Офіс та П'яти Великих Драконячих Королях.

Героїчний Цицько-Дракон Редагувати

З'являється в 7-му томі, коли члени клубу окультних досліджень і команда Валі зв'язуються з ним за допомогою драконячих воріт, просячи у нього поради щодо майбутньої битви з Локі, на що він розповів про спосіб тимчасового захоплення Фенріра і про те, як здолати Локі.

Сили та здібності Редагувати

Безмірна сила: Мідґардсом — могутній Драконячий Король, в основному завдяки своєму розміру.

Гострий розум: Він дуже мудрий і розумний дракон (незважаючи на те, що весь час він спить), це можна зрозуміти по тому, як він пропонує перемогти Локі з Фенріром.

Вогняне дихання: Мідґардсом має здібність дихати вогнем, хоча сам він і не показував цього, але це робили його клони.

Інше Редагувати

  • Мідґардсома також називають Йормунґардом.
    • Мідґардсом (Miðgarðsormr) означає «Змій Мідґарду» на давньоскандинавській.
    • Йормунгард пов'язааний із Уроборосом.