FANDOM

Лонгінус (神滅具, Ronginusu), також відомий як Смерть Бога — тринадцять найсильніших Священних Механізмів, сила яких здатна вбити Бога.

Опис Редагувати

Цей клас священних Механізмів названий на честь Істинного Лонгінуса — найпершого та найсильнішого з-поміж усіх; також, на відміну від інших Священних Механізмів, типами яких одночасно може володіти декілька людей, кожен Лонгінус існує тільки у одному екземплярі. За словами Азазеля, Лонгінуси - комбінація декількох сил.

З тринадцяти Лонгінусів у серії, на даний момент, з'явилось тільки одинадцять, але Азазель зазначає, що через помилку у системі Священних Механізмів може з'явитись ще декілька Лонгінусів.

Список Лонгінусів Редагувати

Істинний Лонгінус
Істиний Лонгінус (黄昏の聖槍, Tōrū Ronginusu), також відомий як Святий Спис, Спис Долі та Святий Спис Сутінку. Найперший та найсильніший Лонгінус. Спис Св. Лонгина. Нинішній власник — Цао Цао.
Зенітний Шторм
Зенітний Шторм (煌天雷獄, Zenisu Tenpesuto), також відомий як В'язниця Блискучої Блискавки — другий за силою Лонгінус. Має здібність контролювати погоду та стихії. Нинішній власник — Дуліо Гесуалдо, найсильніший екзорцист, який був відроджений у якості Джокера Михаїла.
Творець Знищення
Творець Знищення (魔獣創造, Anaiareishon Mēkā), також відомий як Творець Демонічних Звірів — один з найсильніших Лонгінусів, який має здібність створювати істот. Ним володів Леонардо з Фракції Героїв, доки Індра не конфіскував його.
Втрачений Вимір
Втрачений Вимір (絶霧, Dimenshon Rosuto), також відомий як Туман Розриву — один з найсильніших Лонгінусів, який має здібність блокувати будь-яку атаку за допомогою створюваного туману, а також переміщати все, що знаходиться у тумані в інше місце. Ним володів Георг з Фракції Героїв, доки Індра не конфіскував його.
Підсилювальний Механізм
Підсилювальний Механізм (赤龍帝の籠手, Būsuteddo Gia), також відомий як Перчатка Червоного Імператора Драконів — Лонгінус середнього класу, усередині якого запечатаний валлійський дракон Дрейг. Має здібність підсилювати силу власника, а також передавати її будь-кому або будь-чому. Нинішній власник — Іссей Хьодо, член клубу окультних досліджень, а також пішка Ріас Ґреморі.
Божественне Розділення
Божественне Розділення (白龍皇の光翼, Dibain Dibaidingu), також відоме як Крила Світла Білого Імператора Драконів — Лонгінус середнього класу, усередині якого запечатаний зникаючий дракон Альбіон. Має здібність зменшувати силу противника і передавати її власнику. Нинішній власник — валі Люцифер, з команди Валі.
Регулус Немеа
Регулус Немеа (獅子王の戦斧, Regurusu Nemea), також відомий як Бойова Сокира Короля Левів — Лонгінус у вигляді бойової сокири, у якому запечатана душа немейського лева Регулуса. Має силу, здатну розколювати землю одним ударом та захищати власника від дистанційних атак. На даний момент Регулус є членом команди Сайраорга, тому його власником можна вважати саме Баеля.
Каніс Лікаон
Каніс Лікаон (黒刃の狗神, Keinesu Ryukaon), також відомий як Бог-Пес Чорного Клинка — Лонгінус, що має вигляд великого чорного собаки з червоними очима. За словами Тобіо його Лонгінус має власну волю. Має здібність створювати леза та перетворюватись на меч. Такоє має здібність атакувати із тіней. Нинішній власник — Тобіо Ікусе, більш відомий як Слеш Дог.
Сефірот Грааль
Сефірот Грааль (幽世の聖杯, Sefuiroto Gurāru), також відомий як Святий Грааль Примарного Світу — Святий Грааль з Таємної Вечері. Нинішній власник — Валері Цепеш.
Спопеляючий Гімн
Спопеляючий Гімн (紫炎祭主による磔台, Inshinerēto Ansemu), також відомий як Істинний Хрест Фіолетового Полум'я — хрест, на якому був розп'ятий Ісус. Має здібність створювати фіолетове полум'я, яке з легкістю спопеляє демонів. Лонгінус має власну волю і може міняти власників за власним бажанням. Раніше належав Вальбурзі, але нинішній власник — Лінт Селцен.
Абсолютне Знищення
Абсолютне Знищення (永遠の氷姫, Absoryūto Deimaizu), також відоме як Вічна Крижана Принцеса — Лонгінус, що має здібність створювати величезну триметрову крижану дівчину у платті. Нинішній власник — Лавінія Рені.
Інноваційне Очищення
Інноваційне Очищення (蒼き革新の箱庭, Inobēto Kuria), також відоме як Малий Сад Зеленого Дерева Інновацій — Лонгінус, що ще не був показаний.
Телос Карма
Телос Карма (究極の羯磨, Terosu Karuma), також відома як Остаточна Карма — Лонгінус, що ще не був показаний.