FANDOM

Інформація
ORC Wide

Клуб окультних досліджень (オカルト研究部 , Okaruto Kenkyū-bu) — клуб в Академії Куо. Раніше слугував основною базою для Ріас Ґреморі та її команди.

Опис Редагувати

Раніше Клуб окультних досліджень був розформований через недостатню кількість членів. Коли у школі почали навчатися Ріас та Акено, вони відновили діяльність клуба, ставши президентом та віце-президентом клуба відповідно, а також перетворили його на основну базу для Ріас та її слуг.

Клубна активність слугує прикриттям для слуг Ріас та інших надприродних істот, які з'являються в серії, за допомогою чого вони можуть спокійно піти зі школи, щоб знищити, наприклад, демона-відступника або занепалого ангела.

Покинутий гуртожиток забезпечується за рахунок школи і не дає можливості втручатися звичайним учням.

У 8-му томі було показано, що назва клубу відповідає дійсності, бо, щоб вчитися у людській школі, Ріас все ще повинна виконувати завдання демонічної школи, такі як, наприклад, дослідження йокаїв та інших надприродних істот.

Після закінчення школи Ріас та Акено, новими президентом та віце-президентом були обрані Асія Ардженто та Юто Кіба відповідно. У той же час до клубу приєдналися Ле Фей та Беннія.

Вигляд Редагувати

Екстер'єр Редагувати

Будівля клубу являє собою триповерхову будівлю, третій поверх якої — вежа з годинником. Будівля повністю біла, за виключенням даху, який забарвлений у чорний колір. Також присутня лоза, яка вкриває стіни до другого поверху.

Інтер'єр Редагувати

Інтер'єр клубу — дерев'яно-панельна кімната з диванами та стільцями вікторіанського стилю вздовж стін. Також присутнє велике магічне коло сім'я Ґреморі, яке дозволяє телепортуватися до клієнтів.

Члени Редагувати

Поточні члени Редагувати

Колишні члени Редагувати