FANDOM

Донасік (ドーナシーク , До:наші:ку) — павший ангел, який допомагав Рейнар роздобути Сутінкове Зцілення.

Зовнішність Редагувати

Донасік був людиною середнього віку з короткими чорними волоссям і синіми очима.

Його наряд складався з світло-фіолетового плаща на білій сорочці з відповідним аскотом, чорних штанів і туфель, а також чорної фетрової капелюхи.

Особистість Редагувати

Донасік показаний бойовим маніяком. В аніме Донасік проявив себе зарозуміло щодо Ріас і Акено, коли ті прийшли щоб битися з ним і його союзниками.

Історія Редагувати

Про Донасіка мало що відомо, крім того факту, що він приєднався до Рейнар в її плані по заволодінню Священним Механізмом Асії.

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

Він був першим павшим ангелом, який атакував Іссея після його переродження у демона.

Пізніше він, разом із Калаварнером та Міттельт, б'ється проти Ріас та Акено, під час проведення клубом окультних досліджень операції по врятуванню Асії. Ріас вбила його за допомогою сили руйнування, після того як він почав насміхатись над Іссеєм.

Сили та здібності Редагувати

Проекція темного світла: Донасік умів створювати списи з темного святла для вбивства демонів.

Політ: Донасік, будучи павшим ангелом, міг викоритовувати крила для польоту.

Інше Редагувати

  • Зріст Донасіка дорівнював 183 см. Це робить його одним з найвищих персонажів після Азазеля та Міл-тан.
  • В аніме, його спис мав синій колір.