FANDOM

Дияболус Драконячий Люцифер (魔王化-『D×D』・L-, Diaborosu Doragon Rushifā) — варіант сили Дияболус Дракон Валі, який з'явився в результаті об'єднання сили Альбіона та Люцифера. Іссей має схожу форму.

Опис Редагувати

Дияболус Драконячий Люцифер з'являється у 21 томі після того, як Валі об'єднує раніше сховану силу Люцифера та справжню силу Альбіона з допомогою Офіс. У цій формі колір броні змінюється на срібний та чорний, а на спині з'являється дванадцять механічних демонічних крил.

Здібності Редагувати

Розділювач Компресії Сатани: Валі вивільняє срібно-біле та істинно-чорне світло, яке зменшує все у зоні ураження до стану небуття.

Руйнівник Сатани Люцифера: Покращена версія Руйнівника Лонгінуса. Як і звичайна версія, вистріл відбувається з гармати, що скрита у грудях броні. Вистріл оточений срібно-білою та істинно-чорною аурою. Сили цією здібності достатньо, щоб уразити Ажі Дахаку, Злого Дракона, який досяг рівня Небесних Драконів по силі.

Розділювальні Феї-Виверни: У цій формі Валі здатен від'єднати власні крила и перетворити їх у маленьких Виверн, які здатні використовувати Дівайд, Відбиття та Розділ Простору. Виверни також здатні перетворюватись на гармати, які стріляють потужною енергією Люцифера. Виверни також можуть використовувати Зменшення Альбіона — смертельну отруту, яка здатна вбивати навіть Богів, знищуючи не тільки їх тіло, але й душу. Однак, ця отрута марна проти Офіс, Великого Червоного та Дрейга.

Наспів Редагувати

Валі: Чистий Білий Дракон, що криється в мені, збудися від свого панування
Альбіон: Срібно-Біла Ранкова Зоря, яку тримаю в собі, тримаючи Престол Світанку
Офіс: Істинно-Чорний Бог Нескінченності
Валі: Таємничий і незбагненний батько демонів
Валі та Альбіон: Ми переступимо за грань і дамо клятву
Разом: І ти схилишся пред нашою яскравою й величною сутністю!