FANDOM

Інформація
Джагернаут Драйв (覇龍, Jagānōto Doraivu), також відомий як Дракон Панування — особлива здібність Підсилювального Механізму і Божественного Розділення.

Опис Редагувати

Техніка, що відноситься до заборонених. Здібність тимчасово вивільняє силу Небесного Дракона, але під час дії здібності користувач втрачає розсудливість, а його життєві сили поступово висмоктуються.

Джагернаут Драйв містить у собі прокляття, що складається з усіх поганих емоцій, що відчували колишні користувачі Священного Механізму. Прокляття Джагернаут Драйву можна знищити, зітерши погані емоції.

Відносно інших Священних Механізмів, всередині яких запечатані істоти (наприклад Регулус Немеа), використовується назва Вивільнення Звіра (覇獣, Bureikudaun za Bīsuto).

Джагернаут Драйв вперше був згаданий у 4-му томі, коли Валі почав хотів увійти у цей режим, але його зупинив Біко.

Вперше з'являється у 6-му томі, коли його активував Іссей, знаходячись у відчаї від «смерті» Асії від рук Шальби Вельзевула.

У 7-му томі його активував Валі у битві з Локі. Але, на відміну від Іссея, він зміг призупинити дію негативних ефектів цієї форми за допомогою витрачання демонічної енергії замість життєвої.

у 10-у томі Іссей майже увійшов у Джагернаут Драйв, під впливом негативних емоцій колишніх власників. Незважаючи на це, йому вдалося взяти себе у руки і змінити своє ставлення щодо колишніх власників, завдяки чому він зміг створити свою власну унікальну форму Просування Багряного Кардинала.

У 12-му томі Валі також винайшов власну форму Джагернаут Драйву, яку назвав Імперіо Джагернаут Овердрайв.

У 21-му томі Сайраорг використав Вивільнення Звіра під час битви з Бедез Абаддон.

Наспіви Редагувати

Для активування Джагернаут Драйва та Вивільнення Звіра користувач повинен промовити особливий наспів.

Користувач: Це тіло й ця душа, навіть коли вони впадуть у нескінченний яр!
Регулус: Мій Повелитель та я, разом ми піднімемо це тіло й душу до нескінченної дороги королів!
Користувач: Знищувати, перемагати, грати та сяяти!
Регулус: Це тіло Демонічного Звіра!
Користувач: Стиснута у кулаці влада імператора!
Регулус: Танцюємо!
Користувач: Танцюємо!
Разом: Й розквітаємо!!!
Разом: Вивільнення Звіра!

Я, що пробуджується,
Небесний Дракон, який вкрав принципи домінації у Бога
Я сміюсь над «нескінченністю» і сумую за «мрією»
Я стану Червоним Драконом Домінації
І відправлю вас у глибини багряного чистилища!

Я, що пробуджується,
Небесний Дракон, який вкрав принципи панування у Бога
Я заздрю «нескінченності» і переслідую «мрію»
Я стану Білим Драконом Панування
І візьму вас до кінця білого раю!

Здібності Редагувати

Джагернаут Драйв знімає обмеження з сили Двох Небесних Драконів. Вивільнена сила настільки велика, що при активації її сила може створити всеруйнуючу ауру, яка здатна знищити все в невеликому радіусі. Також в цій формі знімається 10-ти секундне обмеження на використання здібностей Лонгінусів.

Найпотужніша атака — Руйнівник Лонгінуса. Він являє собою величезний промінь чистої енергії.

Недоліки Редагувати

Незважаючи на всі плюси, як Джагернаут Драйв, так і Вивільнення Звіра мають побічні ефекти. Після активації користувач втрачає розум і починає трощити все і всіх навколо. Єдиний спосіб припинити цей хаос — смерть користувача. За словами Валі, якщо трансформація пройшла повністю, шляху назад немає.

Головним недоліком Драйву є те, що він використовує життєву енергію в якості «палива». Валі — виключення, так як він здатний витрачати демонічну енергію замість життєвої, але якщо він буде занадто довго в цій формі, то його життя буде піддана небезпеці. Також винятком є Сайраорг, який здатний зберігати розум під час використання Вивільнення Звіра.

Форми Редагувати

Імперіо Джагернаут Овердрайв Редагувати

Покращена форма Джагернаут Драйву, створена Валі після того, як він зміг запечатати свідомості всіх минулих власників. У цій формі власник не втрачає розум і не використовує життєву енергію.

Імператорсько-Фіолетова Шкіра Короля Королів Регулуса Редагувати

Форма Вивільнення Звіра Сайраорга, у якій його броня Шкіри Короля Королів Регулуса змінює колір з золотого на фіолетовий.