FANDOM

Вітаємо на High School DxD Wiki!
High School DxD — серія ранобе автора Ішібумі Ічіей й ілюстратора Міяма-Зеро. Історія зосереджується навколо Іссея Хьодо, збоченого школяра, якого вбиває на його ж першому побаченні павший ангел. Незабаром він відродився як демон Ріас Ґреморі для служіння їй та її диявольській родині.
Статей: 36 Зображень: 95 Редагувань: 467 Активних редакторів: 1
Головні персонажі
Обрана стаття
Rias Gremory

Ріас Ґреморі (リアス・グレモリー, Riasu Guremorī) — головна героїня, шкільний ідол, господиня Іссея. Демониця родом зі знатного роду Ґреморі, що носить титул герцогів. Молодша сестра Сазекса Люцифера, який зараз носить ім'я Сатани, і наступна глава роду Ґреморі. Голова шкільного клубу окультних досліджень. Також за нею закріплена територія міста, в якому живе Іссей і в кінцевому рахунку їй підкоряється його школа. У команді демонів має ранг короля. Закохана в Іссея і з розвитком сюжету, як і Асія, оселилася в його будинку. Відповіла на визнання Іссея взаємністю. Через те, що її груди є ключем до посилення Іссея, серед ворогів і в серіалі має прізвисько «Принцеса-перемикач» (スイッチ姫, Суіччі-хіме).

Опитування
Доброго дня, шановні гості і користувачі High School DxD Wiki! Який ваш улюблений персонаж?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
2
 
0
 
0

Голосування створено 12:25 на березня 13, 2017, на цей момент 2 людей проголосувало.

Ukrainian Animanga Portal Template Princess Mononoke Український портал
Українські вікі-проекти аніманґи

АніманґапедіяВікі ClannadFairy Tail WikiВікі Ван ПісDragon Age ВікіMass Effect ВікіПокемон ВікіВікі Slayers

АктивністьДодати вікіНові вікіПроекти аніманґиЧат аніманґиWAM

Шукаєте інші проекти аніманґи? Тоді вам на Аніманґапедію або Вікі Спільноти

Аніманґапедія
Fandom logo

Випадкова вікі