FANDOM

Врітра (ヴリトラ , Врітора) — один з П'яти Великих Драконячих Королів. Злий Темний Дракон, відомий як Сковуючий Дракон.

Зовнішність Редагувати

Врітра має вигляд чорного східного дракона з фіолетовими очима.

Особистість Редагувати

Незважаючи на те, що його звуть Злим Драконом, Врітра не вказує злу особистість. Насправді він виглядає мудрим і дуже ввічливим. Чи має це якесь відношення до того, що його душа була розщеплена на кілька частин, залишається невідомим.

Історія Редагувати

Є одним з П'яти Великих Драконячих Королів, який існував з давніх часів і був пов'язаний з асурами до того, як Індра почав війну проти них. В ході війни він убив Врітру і розділив його душу, запечатавши її у Священних Механізмах, один з яких, у кінцевому рахунку, потрапив до Саджі. Судячи з усього, існує більше 4-х Священних Механізмів Врітри, якими володіють інші люди, втім, неясно, чи містять вони повноцінні частини його душі.

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

Врітра згадується у 4-му томі, коли Дрейг розповідає Іссею про Офіс та П'яти Великих Драконячих Королів.

Героїчний Цицько-Дракон Редагувати

У 7-му томі, Ґріґорі, за наказом Азазеля, помістили у Саджі три Священних Механізму Врітри, відновивши частину його свідомості.

У 9-му томі, під час битви з Фракцією Героїв і Ясакою, пробуджений Врітра проявив себе як наставник для Саджі, пояснюючи, як можна скомбінувати свої сили з Дрейгом та Іссеєм.

Легенда про Цицько-Дракона і Його Життєрадісних Друзів Редагувати

У 14-му томі Азазель каже, що хоч Врітра й зветься Злим Драконом, він набагато приємніше інших представників. Врітра, разом з Фафніром, допомогли пробудити свідомість Дрейга під час нападу Евкліда Люцифужа й Ґренделя.

Два Небесних Дракона попросили Врітру допомогти переконати минулих власників Божественного Розділення пролити світло на навую здібність Іссея. Це не давало можливості Саджі використовувати здібності Врітри, втім, він вчасно повернувся у Священний Механізм, й Саджі зміг досягти Руйнівника Балансу.

Сили та здібності Редагувати

Безмірна Сила: Як один з Драконячих Королів, Врітра володіє силою дракона високого рівня, хоча й вважається найслабшим серед них.

Поглинання сили й передача: Врітра здатний поглинати й передавати силу інших істот та об'єктів.

Чорне полум'я: Як у більшості драконів, у Врітри є здібність дихати та контролювати вогонь. Проте, його полум'я чорного кольору та сильніше звичайного. Воно настільки стійке, що його майже неможливо розвіяти: Локі, могутній Бог, який є експертом у області північної магії і Георг — маг високого класу, — так і не змогли розвіяти його.

  • Прокляття: За словами Саджі, полум'я Врітри здатне проклинати душу людини і надприродної істоти навічно.

Умбракінез: Врітра здатний контролювати тіні і темряву, що показано у одному з його Священних Механізмів.

Анулювання Сили: Врітра створює поле, де здатності противників зводяться нанівець.

Телепатія: Врітра здатний телепатично спілкуватися з людьми.

Майстер технік: Згідно зі словами Азазеля і Шемхазая, Врітра — найслабший з П'яти Великих Драконячих Королів з точки зору чистої сили. Проте, його різні здібності і способи їх застосування компенсують цей недолік.

Інше Редагувати

  • Врітра — єдиний Драконячий Король, якого класифікують як Злого Дракона.
  • У ранньому ведизмі, Врітра (वृत्र, vṛtra) означає «Сковувач».