FANDOM

Великий Червоний (グレートレッド, Gurēto Reddo ), також відомий як Дракон Апокаліпсису, Істиний Червоний Імператор Бог-дракон, Істиний Дракон та Дракон Драконів — наймогутніший дракон, що перебуває у Просторовому розломі. Дракон, записаний у Апокаліпсисі.

Зовнішність Редагувати

Великий Червоний — величезний західний дракон з великим рогом та двома парами крил. Його загальна довжина сягає близько 100 метрів. Він є третім за розмірами драконо, після Мідґардсома та Апофіса.

Особистість Редагувати

Не так багато відомо про особу Великого Червоного, однак Іссей порівняв його особистість з босозоку, кажучи, що Великий Червоний безцільно пересувається по Просторовому розлому роблячи необдумані кроки і роблячи тільки гірше тим, хто за ним спостерігає.

Історія Редагувати

Не так багато відомо про минуле Великого Червоного, крім того факту, що він досить давно оселився в просторовому розломі, після того як звідти пішла Офіс. До початку розповіді Таннін намагався викликати його на поєдинок, але Великий Червоний просто ігнорував його.

Сюжет Редагувати

Народження Дракона-Імператора Грудей Редагувати

Вперше з'являється у шостому томі, під час переміщення між Просторовим розломом.

Героїчний Цицько-Дракон Редагувати

У 12 томі Великий Червоний рятує Іссея і Офіс від смерті в вимірі, що руйнувалося, а також відтворює тіло Іссея за допомогою власної плоті. Він також передав свою силу Іссею під час битви з Бурмоковтом, завдяки чому Хьодо став неймовірно величезним. Він повертається в Просторовий розлом після того, як Іссей використовував Руйнівник Лонгінуса і з його допомогою знищив Бурмоковта одним пострілом. Прощаючись, Великий Червоний кілька разів вимовляє слова з пісні Цицько-Дракона — «Зум Зум Йяяян», що не так вже й сподобалося Іссею з Дрейгом.

Сили та здібності Редагувати

Безмірна Сила: Великий Червоний володіє безмірною силою: давши лише частину своєї сили Іссею, він оволодів силою, яка може знищити частину Підземного світу, не залишаючи будь-який слідів. Великий Червоний набагато сильніший за Двух Небесних Драконів та Богів.

Втілення Мрій: Великий Червоний здатний проникати в розум людей і втілювати їх мрії і сни в реальність. Також він може повністю контролювати їх. Він здатний атакувати або захищати кого-небудь уві сні, а також в якійсь мірі впливати на реальний світ через сни і мрії людей. Отримує силу від мрій і може проектувати їх.

Політ: Будучи драконом, Великий Червоний здатний літати за допомогою своїх величезних крил.

Фізіологія Бога-дракона: Як Бог-дракон, Великий Червоний володіє величезним рівнем сили, що робить його найсильнішим та наймогутнішим з усіх драконів; зрівнятися з ним може тільки Офіс.

Створення Тіла: Великий Червоний може створювати біолгічні або штучні тіла, що знаходяться в ідеальному стані, для себе або для інших, як, наприклад, для Іссея.

Зміна Розмірів: Великий Червоний вміє збільшувати розміри інших, що він і зробив для Іссея під час битви з Бурмоковтом.

Цитати Редагувати

  • «Зум Зум Йяяян. Зум Зум Йяяян» (Том XII, Життя 1)

Інше Редагувати

  • Одне з імен Великого Червоного «Дракон Драконів» скорочено записується як «D×D» що відсилається до назви серії. Також це може відсилати до нового тіла Іссея, яке біло створено з плоті Великого Червоного.
  • Ім'я Червоний Дракон Мрій відсилає саме до Великого Червоного.

Випадкова вікі