FANDOM

Валпер Галілей (バルパー・ガリレイ , Барупа: Гарірей) — член Ґріґорі та один з антагоністів третього тому лайт новели.

Зовнішність Редагувати

Валпер мав зовнішність старого у окулярах з волоссям та вусами сірого кольору, одягнений був в одежу священика.

Особистість Редагувати

Валпер дуже любив Священні мечі та з самого дитинства був зачарований легендою про Екскалібур. Дізнавшись, що він не може використовувати Екскалібур, він впав у відчай та почав захоплюватися тими, хто міг користуватися легендарним мечем. Почуття захоплення переросло у ідею створення штучних власників Священних мечів, через що він почав проводити експерименти по створенню такої людини. Зрозумівши, що експеримент не увінчався успіхом, він вирішив вбити дітей, які брали участь у експерименту, за допомогою отруйного газу; за свої вчинки Валпера вигнали. Насправді, Валпер настільки безсердечний, що він сам згадав, що Михаїл куди більш людяний ніж він.

Історія Редагувати

Валпер Галілей був відповідальним за «Проект Священного меча», в ході якого він проводив експерименти над людьми, щоб знайти здатних оволодіти сімома частинами Екскалібура, від тих, хто не міг використовувати Священним меч, він просто позбувся, за що був вигнаний з церкви. Вирішивши помститися церковникам, він приєднався до павших ангелів.

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

Він з'явився в третьому томі лайт новели як один зі спільників Кокабіеля. Валпер хотів почати війну проти церкви в знак помсти. Тоді ж він і повідомляє, що його експерименти, по суті, завершилися успішно, але для оволодіння Священним мечем майбутній власник повинен був володіти «світлом» всередині себе. Саме з цієї причини Валпер відібрав у піддослідних цей світ і передав його тому, хто міг звертатися зі Священними мечами. Він був убитий Кокабіелем, після того, як він здогадався, що під час Великої Війни загинули не тільки Чотири Великих Диявола, але і Бог.

Його тіло було перенесено до церкви разом зі зламаним об'єднаним Екскалібуром і Екскалібуром Руйнування Іриною.

Сили та здібності Редагувати

Безмірні знання про Священні мечі: У Валпера не будо справжніх здібностей, проте він мав неймовірно багато інформації про Священний меч Екскалібур. Він також знав, як дати можливість людині володіти Священним мечем, а також він зрозумів спосіб об'єднання Екскалібурів.

Інше Редагувати

  • У аніме його тіло зникло, коли Кокабіель вбив його.
  • Фамілія Валпера, Галілей, взята з імені Галілео Галілея, більш відомого як просто Галілео. Галілео був філософом XVII століття, а також прихильником геліоцентричної теорії, яка ставила Сонце у центр Всесвіту. Ця теорія, у ті часи, йшла проти вчення церкви.

Випадкова вікі