FANDOM

Білінгвал (乳語翻訳, Pairingaru) — здібність, яка була створена і використовується Іссеєм.

Опис Редагувати

Білінгвал вперше був використаний під час Рейтинговій гри між командою Сони Сітрі і командою Ріас Ґреморі. Здатність є сильною і небезпечною по відношенню до жінок, так як використовується для отримання інформації. З самого першого використання, здібність стала однією з фішок і відмінних рис Іссея. Втім, здібність заборонили на Рейтингових іграх.

Під час використання здібності навколо Іссея з'являється магічне поле з певним радіусом, в центрі якого стоїть Іссей. Дівчата, які стоять в межах поля потрапляють під вплив Білінгвала. Тільки Іссей і Дрейг чують голоси в цьому полі. Хоча, судячи з усього, Іссей може вибирати тих, хто буде чути інформацію крім нього з Дрейгом.

Здібності Редагувати

Білінгвал — це заклинання, що працює в певному радіусі, яке дозволяє говорити з жіночими грудьми, дізнаючись думки і плани власниці грудей, що дає можливість проводити вдалі контратаки і міняти тактику залежно від ситуації. Це заклинання обходить захист від читання думок, так як впливає не на розум.

Голоси, які можна почути за допомогою здібності, не завжди збігаються з реальним голосом жінки; це відбувається тоді, коли оригінальний голос не в змозі показати істину особистість.

У 7-му томі Білінгвал, якимось чином, зміг вийти на новий рівень, дозволяючи зв'язатися з невідомою нікому істотою, що має назву Чічіґамі, побачивши, за допомогою грудей Акено, її минуле.

Також, Білінгвал може використовуватися як єднальна здібність, дозволяючи двом жінкам спілкуватися одна з одною, що і було показано в 9-му томі, коли Іссей, не без допомоги Сунь Укуна, використав здібність на Куно і Ясаці, завдяки чому вони змогли телепатично спілкуватися між собою. В даний час для створення такого зв'язку потрібна додаткова допомога.

Слабкості Редагувати

Будучи неймовірно небезпечною для жінок, здібність абсолютно марна проти чоловіків. Також, здібність марна, якщо жінка вважає, що діє абсолютно очевидним чином, не продумуючи тактику наперед.

Інше Редагувати

Спочатку здібність мала назву (バイリンガル, Bairingaru), що й перекладається як Білінгвал. Але у High School DxD BorN назву змінили.

Випадкова вікі