FANDOM

Асія Ардженто (アーシア・アルジェント , Āshia Arujento) — одна з головних жіночих протагоністів у High School DxD. Має дуже добре серце, а такоє є володарем Священного Механізма «Сутінкове Зцілення», який може зцілювати людей, ангелів, павших ангелів та демонів. Раніше була слоном Ріас Ґреморі, але зараз перебуває у команді Іссея також у якості слона.

Зовнішність Редагувати

Асія — молода дівчина з довгим світлим волоссям і зеленими очима. Її волосся досягають спини, спереду волосся розділено на дві частини, а між частинами розташовується локон, що стирчить вгору. Зріст Асії — 155 см, що робить її однією з найнижчих жіночих персонажів.

Її основний наряд складався з: чорного одягу монахині з блакитними акцентами; білої вуалі на голові з блакитними акцентами; коричневої сумки на правому стегні, у якій вона тримає Біблію; коричневих чобіт з чорними ременями Х-образного малюнка. Також вона носила срібний хрест, але після перетворення у демона він почав завдавати їй болю, тому вона перестала його носити.

Після переведення у Академію Куо, вона почала носити форму для дівчаток, хоча вона носить чорну жилетку-светр замість накидки.

Особистість Редагувати

Будучи надзвичайно доброю серцем, Асія надзвичайно сором'язлива, невинна і досить недосвідчена у таких речах, як соціалізація. Навіть після перетворення у демона Асія продовжувала вірити у Бога, молитися Йому і читати Біблію, що зазвичай призводить до різкого головного болю. Коли вона була людиною, вона не мала ненависті до демонів, ставлячись до всіх однаково. Асія була сильно шокована, дізнавшись від Кокабіеля, що Біблійний Бог мертвий.

Асія стає сміливішою у відносинах з Іссеєм, коли інші дівчата починають зближуватися з ним, не бажаючи залишитися непоміченою. Асія високо цінує Іссея і хоче бути з ним завжди. Також, коли Іссей починає проявляти свою похіть до інших дівчат, Асія може вщипнути його за щоку. Не дивлячись на свою сором'язливість, вона готова заступитися за нього, коли Іссея ображають, як це було з Діодорою, коли вона дала йому ляпаса.

Історія Редагувати

Мати Асії покинула свою дитину, і вона виросла у церкві. Через деякий час, вона навчилася користуватися Сутінковим Зціленням, завдяки якому вона заліковувала рани людей, за це її прозвали «Святою Дівою». В цей час, Діодора Астарот розробив план, згідно з яким, Асія мала зцілити його, за що її вигнали з церкви, проголосивши «відьмою». Так як їй було нікуди податися, вона звернулася до павших ангелів.

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

High School D×D Vol.2 Colored LN Illustration

Вперше Асія з'явилася у першому томі, як підпорядкована Рейнар, яка використовувала Асію у своєму плані з відбирання у неї Сутінкового Зцілення. Після вилучення Священного Механізму, Асія вмирає, але Ріас відроджує її, повертаючи Механізм і роблячи її своїм слоном у команді. Після перемоги над Рейнар, Асія вступає до Академії Куо у клас Іссея.

У другому томі вона переїжджає жити до Іссея. Разом з іншими на тренується у горах, щоб розірвати заручини Ріас з Райзером Феніксом. Під час рейтингової гри залишається у штабі з Ріас, оскільки не володіє бойовими здібностями. Під час безпосереднього бою Ріас з Райзером, Асія весь час зцілює рани Ґреморі, проте незабаром її знерухомлюють, не даючи можливості і далі допомагати союзникам. Після прийняття поразки Ріас, Асія 2 дні намагається зцілити Іссея, але все проходить безуспішно. Коли він прийшов до тями, вона була дуже рада, а коли Іссей вирішив піти у підземний світ і врятувати Ріас, Асія хотіла піти з ним. Втім, Хьодо відговорив Асію від такої ідеї, пообіцявши повернутися з Ріас.

Народження Дракона-Імператора Грудей Редагувати

Miss fire

У третьому томі, під час зустрічі Зеновії і Ірини з Ріас, щоб попросити її команду не заважати виконувати завдання, вони зустрічають Асію, яка раніше була «Святою Дівою». Вони називають її відьмою і відчувають до неї відразу за те, що вона стала демоном. Вона була сильно шокована, коли дізналась від Кокабіеля, що Біблійний Бог помер під час Великої Війни.

High school dxd v4 217

У четвертому томі під час переговорів між Трьома Фракціями, Іссей вирішив дізнатись від Михаїла, чому Асію вигнали з церкви. Михаїл пояснив це тим, що після смерті Бог залишив систему молитв, якою зараз керує він та інші серафіми, проте, вони не можуть справлятися з системою так, як це робив Бог, тому все більше людей втрачають віру, а ті, хто може порушити систему, як Асія зі своїм Сутінковим Зціленням, повинні бути вигнані. Коли Михаїл запитав, чи подобається Асії її життя, вона відповіла, що їй подобається таке життя, так як вона знайшла справжніх друзів та сім'ю. Іссей також попросив у Михаїла, щоб Асія та Зеновія мали можливість спокійно молитись, Михаїл виконав це прохання, завдяки чому Асія може молитись без різкого головного болю.

У 5-му томі Асія відправляється в Підземний світ разом з іншими членами клубу окультних досліджень для майбутнього збору «молодих демонів», до яких відноситься і Ріас. Під час Рейтингової гри між Ріас і Соною Сітрі, Асія була переможена за допомогою «атакуючої» аури, в яку була перетворена зцілювальна аура за допомогою магії реверсу Момо Ханакай. В кінці п'ятого тому вона зустріла того самого демона, якого зцілила, ще коли належала до церкви, Діодору Астарота, який зробив їй пропозицію.

High School DxD V6 279

У шостому томі, під час Рейтингової гри між Ріас та Діодорою, Асія була викрадена Діодорою, який був у змові із Фракцією Старого Сатани, що належать до Бригади Хаосу. Виявилось, що Діодора підстроїв вигнання Асії з церкви, щоб потім зробити її своєю слугою. Після того, як Іссей врятував її, Шальба Вельзевул відправила Асію у Просторовий розлом, через що Іссей входить у Джаггернаут Драйв. У розломі Асію знайшов Валі зі своєю командою, завдяки чому її вдалося врятувати. Через декілька днів, Асія разом з Іссеєм приймають участь у триногій гонці під підбадьорливі вигуки членів клубу окультних досліджень та Азазеля. Коли Асія залишається наодинці з Іссеєм позаду спортзалу, вона цілує його в губи і говорить, що любить його і хоче завжди бути з ним.

Героїчний Цицько-Дракон Редагувати

High school dxd v9 013

У 9-му томі Асія, разом з іншими учнями другого року навчання, відправилась у шкільну подорож до Кіото. Через це, Ріас видала їй спеціальну картку, що дозволить Іссея виконувати Просування навіть без Короля.

У 10-му томі вона, разом з Акено та Конеко, допомогла Іссею вилікувати «прокляття» Рейнар, поясняючи свої почуття до нього так, щоб він зміг побороти свій страх. Пізніше вона і решта членів клубу окультних досліджень підглядували за Іссеєм, коли він зізнавався у любові Ріас, після чого вони пріватали їх, а Асія зазначила, що не буде відставати від Ріас.

Персонажі High School DxD
Академія Куо
Команда Ріас Ріас ҐреморіАкено ХімеджімаІссей ХьодоЮто КібаКонеко ТоджьоҐаспер Владі
Команда Сони Сона СітріЦубакі ШінраҐеншіро СаджіЦубаса ЮраТомое МеґуріМомо ХанакайРея КусакаРуруко НімураБенніяЛю Гару
Команда Іссея Іссей ХьодоАсія АрджентоЗеновія КвартаРавель ФеніксРоссвайс
Клуб окультних досліджень Асія АрджентоЮто КібаІссей ХьодоКонеко ТоджьоҐаспер ВладіІрина ШідоРавель ФеніксЛе Фей ПендрагонБеннія
Студрада Зеновія КвартаҐеншіро СаджіРея КусакаРуруко НімураТадамі КамоҐурю НакіріМілларка Вольденбург
Інші Учні Академії Куо
Демони
Чотири Великих Диявола Сазекс ЛюциферСерафал ЛевіафанАджука ВельзевулФалбіум Асмодей
Інші демони Грейфія ЛюцифужЕвклід ЛюцифужКвіша АббадонБедез АббадонМефісто ФелесРойган Бельфегор
72 стовпи Райзер ФеніксЛорд ФеніксЗеотікус ҐреморіСайраорг БаельМагдаран БаельМісла БаельСіквайра АґаресМістіта СабнокКоріана АндреальфЛібан КроцеллЛеді ФеніксДіодора АстаротВенелана ҐреморіЗефадор Гласеа-ЛаболесДіхаузер БеліалЛадора БунеМілікас ҐреморіБерука ФуркасҐандома БаламРювал ФеніксЗекрам Баель
Відроджені демони ЕнкуВайзерРегулусТаннінСоджі ОкітаСурт СекондМакГрегор МатерсБеовульфІзабелаІле та НельКарламінеМіраСірісСюеланьЮберунаБюренМаріонРудіґер Розенкройц
Павші ангели
Ґріґорі АзазельШемхазайБаракіельКокабіельАрмаросСахаріельТаміельПенемуе
Команда Рейнар РейнарДонасікКалаварнерМіттельт
Ангели
Чотири Великих Серафіми МихаїлГабріельУриїлРафаїл
Десять Серафимів Метатрон
Хоробрі святі Дуліо ГесуалдоГрісельда КвартаІрина Шідо
Екзорцисти Васко СтрадаЕвальд КрістальдіТоджі ШідоМасаомі ЯеґакіТеодоро Леґренці
Дракони
Істиний Дракон Великий Червоний
Бог-дракон ОфісЛіліт
Два Небесних Дракона ДрейгАльбіон
П'ять Великих Драконячих Королів Ю ЛонТіаматВрітраМідґардсомФафнір
Злі Дракони ҐрендельКром КруахАжі ДахакаЛадонЯмата-но-ОрочіАпофісНідхьоґґ
Інші дракони РассейСамаельІссей ХьодоТаннінБова Таннін
Бригада Хаосу
Команда Валі Валі ЛюциферБікоКурокаФенрірАртур ПендрагонЛе Фей ПендрагонҐоґмаґоґ
Фракція Старого Сатани Шальба ВельзевулКатереа ЛевіафанКрузерей Асмодей
Фракція Героїв Цао ЦаоЗіґфрідГеоргЛеонардоЖаннаГеракл
Кліппот Різевім Ліван ЛюциферЕвклід Люцифуж
Інші персонажі
Боги ОдінЛокіПосейдонАїдІндраСунь УкунШіваМахабалі
Люди Батьки ІссеяМіл-танКійоме АбеФрід СелценШурі ХімеджімаВальбургаВалпер ГалілейТобіо ІкусеЛавінія Рені
Йокаї ЯсакаКуно
Вампіри Ельменхільд КарнштайнВалері ЦепешМаріус ЦепешЛорд ВладіМілларка Вольденбург
Женці ПлутонБеннія
Інші РютеймаруҐьондул666
Кубок Азазеля
Команда Червоний Дракон-Імператор Палаючої Правди Іссей ХьодоАсія АрджентоЗеновія КвартаІрина ШідоРавель ФеніксРоссвайсГрейфія ЛюцифужБова ТаннінЕльменхільд КарнштайнОурю НакіріРойган Бельфегор
Команда Ріас Ґреморі Ріас ҐреморіАкено ХімеджімаКонеко ТоджьоҐаспер ВладіЮто КібаВалері ЦепешВаско СтрадаЛінт СелценКром Круах
Команда Сони Сітрі Сона СітріЦубакі ШінраЦубаса ЮраЛю ГаруТомое МеґуріБенніяМомо ХанакайРея КусакаҐеншіро СаджіРуруко Німура
Команда Фіолетовий Король Левів Сайраорг БаельКвіша АббадонҐандома БаламЛадора БунеЛібан КроцеллБерука ФуркасКоріана АндреальфМістіта СабнокРегулус
Команда Райзера Райзер ФеніксЮберунаІзабелаСюеланьКарламінеСірісМіхаеІле та НельНі та ЛіШуріяМіраМаріонБюрен
Команда Небесний Джокер Дуліо ГесуалдоГрісельда Кварта • Детхельм Вальдсемюллер • Неро Раімонді • Ліу Бінкан • Джессіка Лагерквіст • Кійотора Шінра • Мірана Шатарова
Команда Спис Індри Цао ЦаоГеоргЖаннаГеракл • Персей
Команда Сунь Укуна Сунь УкунЮ Лон • Нечжа • Ша УцзінЧжу Бацзе
Команда Блискавка БаракіельАрмарос

Випадкова вікі