FANDOM

Асія Ардженто (アーシア・アルジェント , А:шіа Арудженто) — одна з головних жіночих протагоністів у High School DxD. Має дуже добре серце, а такоє є володарем Священного Механізма «Сутінкове Зцілення», який може зцілювати людей, ангелів, павших ангелів та демонів. Раніше була слоном Ріас Ґреморі, але зараз перебуває у команді Іссея також у якості слона.

Зовнішність Редагувати

Асія — молода дівчина з довгим світлим волоссям і зеленими очима. Її волосся досягають спини, спереду волосся розділено на дві частини, а між частинами розташовується локон, що стирчить вгору. Зріст Асії — 155 см, що робить її однією з найнижчих жіночих персонажів.

Її основний наряд складався з: чорного одягу монахині з блакитними акцентами; білої вуалі на голові з блакитними акцентами; коричневої сумки на правому стегні, у якій вона тримає Біблію; коричневих чобіт з чорними ременями Х-образного малюнка. Також вона носила срібний хрест, але після перетворення у демона він почав завдавати їй болю, тому вона перестала його носити.

Після переведення у Академію Куо, вона почала носити форму для дівчаток, хоча вона носить чорну жилетку-светр замість накидки.

Особистість Редагувати

Будучи надзвичайно доброю серцем, Асія надзвичайно сором'язлива, невинна і досить недосвідчена у таких речах, як соціалізація. Навіть після перетворення у демона Асія продовжувала вірити у Бога, молитися Йому і читати Біблію, що зазвичай призводить до різкого головного болю. Коли вона була людиною, вона не мала ненависті до демонів, ставлячись до всіх однаково. Асія була сильно шокована, дізнавшись від Кокабіеля, що Біблійний Бог мертвий.

Асія стає сміливішою у відносинах з Іссеєм, коли інші дівчата починають зближуватися з ним, не бажаючи залишитися непоміченою. Асія високо цінує Іссея і хоче бути з ним завжди. Також, коли Іссей починає проявляти свою похіть до інших дівчат, Асія може вщипнути його за щоку. Не дивлячись на свою сором'язливість, вона готова заступитися за нього, коли Іссея ображають, як це було з Діодорою, коли вона дала йому ляпаса.

Історія Редагувати

Мати Асії покинула свою дитину, і вона виросла у церкві. Через деякий час, вона навчилася користуватися Сутінковим Зціленням, завдяки якому вона заліковувала рани людей, за це її прозвали «Святою Дівою». В цей час, Діодора Астарот розробив план, згідно з яким, Асія мала зцілити його, за що її вигнали з церкви, проголосивши «відьмою». Так як їй було нікуди податися, вона звернулася до павших ангелів.

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

Вперше Асія з'явилася у першому томі, як підпорядкована Рейнар, яка використовувала Асію у своєму плані з відбирання у неї Сутінкового Зцілення. Після вилучення Священного Механізму, Асія вмирає, але Ріас відроджує її, повертаючи Механізм і роблячи її своїм слоном у команді. Після перемоги над Рейнар, Асія вступає до Академії Куо у клас Іссея.

У другому томі вона переїжджає жити до Іссею. Разом з іншими на тренується у горах, щоб розірвати заручини Ріас з Райзером Феніксом. Під час рейтингової гри залишається у штабі з Ріас, оскільки не володіє бойовими здібностями. Під час безпосереднього бою Ріас з Райзером, Асія весь час зцілює рани Ґреморі, проте незабаром її знерухомлюють, не даючи можливості і далі допомагати союзникам. Після прийняття поразки Ріас, Асія 2 дні намагається зцілити Іссея, але все проходить безуспішно. Коли він прийшов до тями, вона була дуже рада, а коли Іссей вирішив піти у підземний світ і врятувати Ріас, Асія хотіла піти з ним. Втім, Хьодо відговорив Асію від такої ідеї, пообіцявши повернутися з Ріас.

Народження Дракона-Імператора Грудей Редагувати

У третьому томі, під час зустрічі Зеновії і Ірини з Ріас, щоб попросити її команду не заважати виконувати завдання, вони зустрічають Асію, яка раніше була «Святою Дівою». Вони називають її відьмою і відчувають до неї відразу за те, що вона стала демоном. Вона була сильно шокована, коли дізналась від Кокабіеля, що Біблійний Бог помер під час Великої Війни.

У четвертому томі під час переговору між Трьома Фракціями, Іссей вирішив дізнатись від Михаїла, чому Асію вигнали з церкви. Михаїл пояснив це тим, що після смерті Бог залишив систему молитв, якою зараз керує він та інші серафіми, проте, вони не можуть справлятися з системою так, як це робив Бог, тому все більше людей втрачають віру, а ті, хто може порушити систему, як Асія зі своїм Сутінковим Зціленням, повинні бути вигнані. Коли Михаїл запитав, чи подобається Асії її життя, вона відповіла, що їй подобається таке життя, так як вона знайшла справжніх друзів та сім'ю. Іссей також попросив у Михаїла, щоб Асія та Зеновія мали можливість спокійно молитись, Михаїл виконав це прохання, завдяки чому Асія може молитись без різкого головного болю.

У томі 5 Асія відправляється в Підземний світ разом з іншими членами клубу окультних досліджень для майбутнього збору «молодих демонів», до яких відноситься і Ріас. Під час Рейтингової гри між Ріас і Соною Сітрі, Асія була переможена за допомогою «атакуючої» аури, в яку була перетворена зцілювальна аура за допомогою магії реверсу Момо Ханакай. В кінці п'ятого тому вона зустріла того самого демона, якого зцілила, ще коли належала до церкви, Діодору Астарота, який зробив їй пропозицію.

У шостому томі, під час Рейтингової гри між Ріас та Діодорою, Асія була викрадена Діодорою, який був у змові із фракцією «Колишніх Королів Демонів», що належать до Бригади Хаосу. Виявилось, що Діодора падстроїв вигнання Асії з церкви, щоб потім зробити її своєю слугою. Після того, як Іссей врятував її, Шальба Вельзевул відправила Асію у Просторовий розлом, через що Іссей входить у «Джаггернаут драйв». У розломі Асію знайшов Валі зі своєю командою, завдяки чому її вдалося врятувати. Через декілька днів, Асія разом з Іссеєм приймають участь у триногій гонці під підбадьорливі вигуки членів клубу окультних досліджень та Азазеля. Коли Асія залишається наодінці з Іссеєм позаду спортзалу, вона цілує його в губи і говорить, що любить його і хоче завжди бути з ним.

Випадкова вікі