FANDOM

Аскалон (アスカロン , Asukaron) — знаменитий Священний меч, який раніше належав Святому Георгію, який використав його для вбивства дракона. На даний момент належить Хьодо Іссею.

Опис Редагувати

Аскалон — меч, яким Святий Георгій вбив дракона. Раніше належав церкві, як Екскалібур і Дюрандаль. У четвертому томі Іссей отримав його в подарунок від лідера ангелів, Архангела Михаїла, перед переговорами Трьох Фракцій. Іссей зазвичай його використовує в битвах проти мечників і драконів або тих, хто пов'язаний з драконами, весь інший час меч знаходиться всередині Підсилювального Механізму. Іноді Іссей від'єднує Аскалон від Механізму передаючи його Зеновії, зазвичай він так робить в ситуації, коли Дюрандаль недоступний або не підходить для бою. Також одного разу він дав Аскалон Юто. У більш пізніх томах, починаючи з чотирнадцятого, замість того, щоб використовувати меч, Іссей передає силу вбивці драконів у свої інші атаки.

Зовнішній вигляд Редагувати

Аскалон має вигляд європейського меча з червонувато-фіолетовою ручкою і золотим руків'ям із стилізованими хрестами по краях відгалуджень руків'я.

В аніме, відгалудження мають вигляд драконячих кігтів.

Здібності Редагувати

Аскалон має здібності, характерні Священним мечам, а також здатність вбивати драконів і знищувати те, що з ними пов'язано. Іссей показав здатність атакувати мечем здалеку, випускаючи священну ауру. Коли Аскалон зберігається всередині Механізму Іссея, він може передавати силу вбивці драконів в свої атаки, що дозволяє більш ефективно перемагати супротивників.

Інше Редагувати

  • У 11 і 12 епізодах другого сезону аніме, Іссей зміг збільшити клинок. Чи це здатність Аскалона, чи просто результат підсилення - невідомо.