FANDOM

«
Думаєте, що світ без Бога неправильний? Думаєте, що світ без Бога зникне? Вибачте, що кажу це, але це не так. Я і ви всі живі й здорові. Світ рухається вперед навіть без Бога.
»
— Том IV, Життя 4

Азазель (アザゼル, Азазеру) — колишній генерал-губернатор павших ангелів та Ґріґорі. Працював викладачем хімії в Академії Куо, а також був радником клубу окультних досліджень, перед тим як запечатати себе в Ізоляційному бар'єрному полі.

Зовнішність Редагувати

Азазель - високий чоловік, що виглядає на 20 років; має середню статуру; чорне волосся, із золотим чубчиком і чорну борідку. Має 12 чорних крил. Валі описав колір крил як «нескінченно чорний».

У четвертому томі втратив ліву руку, але, незабаром, замінив її на механічний протез.

Особистість Редагувати

Важко визначити особистість Азазеля, оскільки в ньому поєднуються деякі протилежності: він безтурботний і, в той же час, серйозний; мудрий і божевільний. Судячи з усього, йому подобається колекціонувати речі (коли Іссей познайомив його з відеоіграми, він зібрав всі консолі); також є фанатичним дослідником, особливо щодо Священних Механізмів. Він також показує, що він пацифіст, так як намагається уникати конфліктів і неприємностей, замість того щоб вирішувати усе насильством. Переймається і піклується про своїх товаришів, Шемхазая і Баракіеля.

Азазель проявляє виняткову харизматичність, так як він без проблем керує павшими ангелами. Відчуває змішані почуття щодо того, що більшість його друзів вже набуло родин. Припускається, що Азазель збочений через свою прихильність до грудей, а також від того факту, що за тисячі років життя він мав сотні гаремів. Також, за його словами, причина, через яку він занепав, була похіть.

Історія Редагувати

Спочатку був ангелом з П'ятого Неба і, поки перебував там, написав доповідь про свій штучний Священний Механізм, Сяючий Клинок Світлотемряви, який був опублікований Михаїлом під час війни, що сильно збентежило Азазеля.

Азазель пізніше втратив своє місце на Небесах після сексу з людською жінкою і став павшим ангелом в покарання від Бога. Незабаром після цього він створив організацію «Павших Ангелів», Ґріґорі, і став її генерал-губернатором. Під час Великої війни між Трьома Фракціями павші ангели відступили першими за наказом Азазеля, після того як він втратив багатьох своїх підлеглих. Після відступу Азазель почав досліджувати Священні Механізми, створюючи штучні Священні Механізми і речі, пов'язані з ними.

Він також уклав контракт з одним з П'яти Великих Драконячих Королів, Фафніром, під час своїх досліджень і створив свій власний штучний Священний Механізм: Спис Павшого Дракона.

У якийсь момент до початку основних подій Азазель виявив юного Валі Люцифера, кинутого батьками; він привів його в Ґріґорі і навчив користуватися своїм Священним Механізмом.

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

Азазель був згаданий Рейнар в 1-му томі ранобе.

Народження Дракона-Імператора Грудей Редагувати

Азазель вперше з'являється в четвертому томі, представляючи себе Іссею. Він був присутній на зустрічі лідерів Трьох Фракцій і був одним з тих, хто запропонував мирний договір. Пізніше він вступив в сутичку з Катереєю Левіафаном і зміг перемогти її ціною лівої руки. Стає радником клубу окультних досліджень в кінці четвертого тому.

DxD vol5 pic3.png

У 5-му томі він, разом з клубом окультних досліджень, відправляється в Підземний світ, де складає план їх тренувань. Азазель навідується до Іссея, який тренується в горах з Танніном, приносячи йому коробку для сніданків з їжею, зробленою Ріас, Акено і Асією, а також запитує у нього його ставлення до Акено, перед тим як піти.

У 6-му томі Азазель допоміг відбити атаку демонів з Фракції Старого Сатани, перед тим як зустрітися з Офіс і кинути їй виклик, на що вона відповіла, що він просто не зможе її здолати. Пісня Цицько-Дракона, написана Азазелем, була використана, щоб повернути Іссея з Джаггернаут Драйву.

Героїчний Цицько-Дракон Редагувати

У 7-му томі показано, що Азазель зайнятий, переміщаючись з Підземного світу в людський і навпаки. Будучи призначеним охоронцем Одіна, він попросив свого друга, Баракіеля, підмінити його. Після того, як Іссей з Акено зустріли Одіна, Россвайс і Баракіеля, під час свого побачення, вони повернулися в будинок Хьодо, де Азазель пояснив причину приїзду Одіна в Японію. Він допоміг в першій битві проти Локі і Фенріра, які відступили, після прибуття команди Валі, незважаючи на свою перевагу.Пізніше він імплантував Саджі останні частини Врітри, після чого послав його на допомогу в битві з Локі.

У 9-му томі Азазель супроводжує учнів другого класу старшої школи під час поїздки в Кіото, де дізнається, що Бригада Хаосу викрала лідера йокаїв в Кіото - Ясаку. Азазель і команда Ґреморі знаходять причетних до цього викрадення, ними виявляється Фракція Героїв, очолювана Цао Цао; Азазель попереджає всіх про Істиний Лонгінус, яким володіє Цао Цао. Потім він воював з Цао Цао, проте бій закінчився нічиєю, поскільки вони боролися нарівні. Пізніше він повідомив Іссею, що покликав «надійну підмогу» — Сунь Укуна і Ю Лона.

Цитати Редагувати

  • (До Катереї) «Чим більше я слухаю, тим більше мене нудить від ваших цілей. Вальгалла?! Земні боги?! І ваші нікчемні прагнення вирвати владу у Одіна. Після таких заяв, зазіхаючи на мої радості, ти — зникнеш» (Том IV, Життя 5)
  • (До Катереї) «Так вже й бути, залишу тобі свою ліву руку» (Том IV, Життя 5)
  • (До Іссея) «Ось чому у тебе є потенціал. Сила грудей — нескінченна. Їх сила навіть сильніше Уробороса Офіс, розумієш? Я був настільки зачарований ними, що занурився в них і впав. І знаєш, я не шкодую про це» (Том V, Життя 2)
  • «..... Герой демонів і нащадок героя. Отже, хто ж гідний називати себе справжнім героєм?» (Том Х, Екстра Життя)
  • «Проблеми в житті, як правило, вирішуються самі собою, тому я не бачу причин хвилюватися про кожну дрібницю, що стоїть на шляху» (Сезон 2 New, Епізод 2)
  • «Білий жадає сили, а Червоний — жінок, обидва бажання неймовірно прості й чисті» (Сезон 2 New, Епізод 12)

Випадкова вікі