FANDOM

«
Я стану Королем Гарему!
»
— Том І, Життя 2

Іссей Хьодо (兵藤 一誠, Hyōdō Issei) — головний герой High School DxD. Знаходиться на третьому році навчання у Академії Куо також, є членом «Тріо збоченців», тріо найзбочиніших учнів школи.

Член клубу окультних досліджень. Ранг серед шахових фігур Ріас — пішка. Його демонічна сила доволі слабка на початку (хоча протягом сюжету він стає найсильнішим серед молодших демонів); проте, на лівій руці він має Священний Механізм, Підсилювальний Механізм, що робить його дуже небезпечним супротивником для тих, хто його недооцінює. Він мріє стати демоном високого класу, щоб мати власний гарем, ставши у кінці-кінців «Королем Гарему».

Зовнішність Редагувати

Іссей — це 18-річний учень старшої школи середнього зросту із коротким, стирчачим каштановим волоссям, з двома короткими пасмами волосся позаду його голови та світло-карими очима. Після його тренувань із Танніном у п'ятому томі він став більш мускулистим.

Хоча він і носив різноманітну одежу протягом усього аніме, його найбільш використовуваним одягом є шкільна форма для хлопців Академії Куо. А саме: спортивна куртка (частіше чорного, але іноді фіолетового або сірого відтінку) поверх білої сорочки з довгими рукавами та із чорною стрічкою на комірі сорочки; чорні брюки та коричневі туфлі. Проте одяг Іссея відрізняється тим, що він носить червону сорочку, замість білої сорочки, та синьо-білі кросовки замість туфель.

З кінця другого тому до початку дванадцятого ліва рука Іссея буда трансформована у драконячу. Для того, щоб повернути руку людини, треба виконати ритуал, під час якого Акено або Ріас висмоктують силу дракона, що дозволяє йому з'являтися на людях протягом декількох днів. Після дванадцятого тому він отримав здібність перетворювати будь-яку частину тіла у драконячу.

Особистість Редагувати

Іссей має багато рис особистості. Вперше його показують як неосвіченого, егоїстичного, гордовитого; усе це, у купі із його натурою збоченця, яка часто приводить його до дій, що повинні здійснити цого розбещені фантазії, одержимістю жіночими грудьми та мрією мати власний гарем, дало йому популярність серед дівчат Академії Куо у якості збоченця. Також цьому сприяло те, що він є членом «Тріо збоченців».

Незважаючи на свою збоченість, Іссей добрий, мужній і непохитно налаштований на те, щоб захистити тих, хто для нього важливий, незважаючи на те, що він майже вмирає від рук своїх опонентів. Він також дуже піклується, «суючи ніс не в свої справи», допомагаючи Юто, Конеко та Акено подолати свій страх і ненависть до їх скорботного минулого. Завдяки цьому він завів міцну дружбу зі своїми товаришами та любов від більшості дівчат з клубу окультних досліджень. Однак він не помічає почуттів оточуючих його дівчат (за винятком Ріас), часто вважаючи, що вони просто дражнять його.

Після смерті від рук Рейнар, Іссей розвинув страх зізнаватися у своїх почуттях до дівчаток, оскільки він думав, що це змусить їх відвернутися від нього. Проте, в десятому томі, він подолав свій страх.

У бою Іссей іноді дуже упертий, й через свої емоції він часто кидається вперед до своїх ворогів, не замислюючись, коли його товаришів ображають, погано ставляться або легко перемагають. Азазель заявив, що це одна з поганих звичок Іссея. Пізніше він почав ставати більш тактичним в своїх боях, використовуючи стратегії типу техніки, щоб перемогти супротивників, як показано, коли він використовував здібності Віверн, щоб унікальним способом перемогти Евкліда. Ще одна ознака його доброти: незважаючи на те, що він хоче втратити свою невинність, Іссей відмовляється використовувати дівчат для цієї мети, коли вони засмучені, навіть якщо вони самі цього хочуть. Це сталося, коли Акено з'явилася перед ним оголена і хотіла зайнятися сексом, щоб забути про сумне минуле і батька. Проте, Іссей відмовився, знаючи, що це тільки завдасть їй болю, він одягнув на неї одяг і обійняв її, щоб заспокоїти.

Історія Редагувати

Спочатку батьки Іссея відчували великі труднощі при зачатті дитини, терплячи невдачу двічі. Тому, коли мати Іссея втретє завагітніла, його батько крокував взад-вперед перед синтоїстським храмом, щиро бажаючи, щоб в цей раз їм це вдалося. Коли дитина народилася, його назвали Іссеєм, що означає «чесно», на честь молитв його батька.

Він друг дитинства Ірини Шідо, вони завжди грали разом, перш ніж вона переїхала в Англію, хоча тоді він думав, що вона - хлопчик. У якийсь момент, коли Іссей був удома у Ірини, вона поцілувала його, поки він спав. Колись, в дитинстві, Іссей зустрів старого, який розповідав йому і іншим дітям історії про груди, що в кінцевому підсумку призвело до захоплення Іссея ними і його збочених нахилах.

Він навчався в тій же середній школі, що і Мацуда з Мотохамою, і вони почали вчитися в Академії Куо за рік до початку розповіді, де стали відомі як «Тріо збоченців».

Сюжет Редагувати

Пробудження Імператора Червоного Дракону Редагувати

Іссей з'являється у першому томі, коли Юма Амано просить його стати її хлопцем. Проте у кінці їх побачення, вона вбиває його, показавши свою спражню сутність павшего ангела. В останні миті життя, він, випадково, викликає Ріас Греморі, яка рятує його від неминучої смерті. На наступний день, помітивши якісь дивні зміни в своєму тілі, на нього нападає павший ангела Донасік, який критично ранить його, поки Ріас не прибула на допомогу і ще раз його врятувала. Потім він познайомився з іншими членами клубу окультних досліджень: Юто Кіба, Конеко Тоджьо та Акено Хімеджіма, і незабаром дізнається, що всі вони, включаючи Ріас, - демони. Незабаром він дізнається, що він тепер теж демон, цей факт сильно дивує його. Однако, узнав от Риас о возможности подняться в ранге и обзавестись собственными слугами, он решил во что бы то ни стало стать «Королем гарема». Пізніше, він зустрічає Асію Ардженто, черницю, з якою швидко зміг подружитися. Незабаром він дізнається, що вона теж є володарем Священного Механізму, після того, як вона, використовуючи «Сутінкове Зцілення», допомагає вилікувати забій хлопчикові. Потім він підводить її до церкви, але тут же починає відчувати неприємні відчуття та тривогу, він якомога швидше залишає околиці церкви (пізніше Ріас пояснила це тим, що область навколо церков небезпечна для демонів, так як там в будь-який момент демона може вбити ангел світловим списом).

Під час своєї першої битви з демоном відступником на ім'я Вайзер, він, з розмови з Ріас, дізнається про розподіл обов'язків в команді, а саме те, що: Кіба — кінь, Конеко — тура, а Акено — ферзь, а ще пізніше він дізнається, на своє розчарування, що він — пішка. Наступної ночі, Іссей направляється до нового клієнта, який закликав демона, але зустрічає там лише його труп та засідку божевільного вигнаного екзорциста, Фріда Селцена. Іссей майже був переможений екзорцистом, поки за нього не заступилася Асія, яка несподівано там з'явилася, вона стала на шляху Фріда, благаючи його відпустити Іссея, за що отримує удар від Селцена, втім, на допомогу до Іссея в цей момент приспіли члени клубу окультних досліджень, які телепортували Іссея в безпечне місце. На щастя, на наступний день він зустрічає Асію в парку, після чого вони проводять весь день разом, поки їх не застає Рейнар, яка забрала Асію, незважаючи на те, що Іссей використав свій Священний Механізм.

Issei Hyoudou vs. Raynare

Вирішивши врятувати Асію від павшего ангела, Іссей з допомогою Кіби та Конеко зумів дістатися до церкви, де Рейнар ховається, ще раз б'ючись з Фрідом. Однак було занадто пізно — Рейнар встигла забрати «Сутінкове зцілення» у Асії. Убігаючи із Асією, він отримав від неї подяку за те, що став її справжнім другом, після цих слів вона помирає. Повний відчаю та злості, він вирішує помститись Рейнар. Спочатку він не може навіть підібратись до неї, але з активацією Священого Механізма, який виявився лонгінусом, механізмом, за допомогою якого можна вбити навіть Бога, хід бою переломився і він з легкість отримує перемогу у цьому бою. Він дозволяє Ріас вбити Рейнар, незважаючи на благання останньої залишити її живою. Іссей зрадів, коли Ріас вирішили воскресити Асію, давши їй роль слона у команді. Наступним днем він дізнається, що Асія була переведена до Академії Куо у клас до Іссея.

На початку другого тому, Іссею сниться, що він одружується на Ріас, але незабаром, замість каплиці, Ріас та інших, він бачить величезного червоного дракона, незабаром після цього він прокидається. Після щоденного тренування, Іссей дізнається від Ріас, що Асія тепер буде жити у нього, а всі питання з батьками Іссея щодо цієї події вже вирішені. Кілька днів по тому, коли Іссей вже звик до того, що Асія живе у нього, має життя звичайної школярки, а також виконує демонічну роботу, несподівано, до нього приходить Ріас, яка просить позбавити її невинності, що сильно шокувало Іссея. На жаль, спроба Ріас не увінчалася успіхом з появою Грейфії Люцифуж, покоївки Греморі, яка сварить Ріас за спробу розірвати заручини, встановлені її братом та батьком. Пізніше, Іссей зустрічає Райзера Фенікса, демона з роду Фенікс, Іссей дізнається, що Ріас — наречена Райзера, що сильно шокувало його. Відмовляючись прийняти це, він активує Підсилювальний Механізм, збираючись зустрітися з ним віч-на-віч в бою один на один, але був легко переможений однією з пішок Райзера.

Rias Kiss Issei 2

Після того, як Ріас погодилася зустрітися з Райзером в рейтинговій грі з її заручинами на кону, Іссей і інші члени клубу окультних досліджень відправляються на гору, де починають тренуватися до майбутньої битви. Пізніше, він добре показав себе в рейтинговій грі, в якій він вивів з ладу трьох, переміг одного і допоміг розгромити п'ятьох супротивників в команді Райзера, перш ніж піти на битву з ним. Втім, через те, що Механізм давав надто багато сили, Іссей не міг її більше приймати, завдяки чому став нездатним продовжувати бій. Райзер, користуючись нагодою, почав бити його до напівсмерті, змусивши Ріас прийняти поразку. Прокинувшись в своїй кімнаті, він дізнався від Грейфії, що Ріас прийняла поразку, це сильно засмутило Іссея — він почав звинувачувати себе в своїй слабкості. Прийшовши в зал, де святкуються заручини, він зустрічає брата, а за сумісництвом і поточного сатану, Сазекса Люцифера, він говорить Іссею, що даний захід проводиться тільки для розваги гостей, так що у нього є ще один шанс все змінити, Іссей вирішує скористатися шансом і викликає Райзера на бій, на кону якого — заручини Ріас. На цей раз Іссей перемагає, завдяки стратегії, продуманої заздалегідь. Ріас залишає церемонію, дякує Іссея, після чого вперше цілує його.

Народження Дракона-Імператора Грудей Редагувати

У третьому томі, Іссей прокидається разом з Ріас, яка тепер живе у нього. Під час зборів клубу, яке було проведене у Іссея, через прибирання в клубній кімнаті, мати Іссея показує його друзям його дитячі фотографії. На одному з фото, на якому він разом з Іриною Шідо, другом дитинства, видніється Священний меч; Кіба, побачивши фотографію, вирішує повернуться до ідеї помсти всім Священним мечам. Пізніше Іссею представили членів студради, на чолі з Соною Сітрі, яка є високоранговим і чистокровним демоном, а також спадкоємицею роду Сітрі. Під час підготовки до турніру в Академії Куо, Іссей зауважує зміни в поведінці Кіби, що змушує його довідатися більше про Юто. Він дізнається, що метою життя Киби є помста всім Екскалібурам і Священним мечам. Пізніше він зустрічає Ірину, друга дитинства, яка стала агентом церкви і, на даний момент, надіслана для повернення вкрадених Екскалібурів. Дізнавшись про минуле Кіби, Іссей вирішує допомогти йому подолати минуле. З цією метою, Іссей, Конеко та Ґеншіро Саджі вирішили укласти тимчасовий союз з Іриною та її напарницею, Зеновією; вони вирішують допомогти церковникам знайти Екскалібури, в обмін на можливість їх знищення Кібою. Врешті-решт вони стикаються з Фрідом Селценом та Валпером Галілеєм, починаючи з ними битву та змушуючи їх бігти. Їх таємний союз був розкритий Ріас та Соною, за що демони отримали покарання від своїх хазяїв. Клуб окультних досліджень зіткнувся з одним з лідерів павших ангелів, Кокабіелем, який вирішує кинути виклик команді Ґреморі. Команда Сітрі створює бар'єр навколо школи, після чого починається битва, до якої приєднався Фрід та Валпер. Команда Ґреморі та Зеновія перемагають Церберів, яких закликав Кокабіель, після чого вступають в сутичку з Фрідом, що володіє об'єднаним Екскалібуром. Вони перемагають його, після чого вступають в сутичку з самим Кокабіелем, проте він з легкістю перемагає їх, а також розкриває правду про смерть Біблійного Бога. Команду Ґреморі врятувала несподівана поява Валі Люцифера, який прийшов, щоб втихомирити Кокабіеля та Фріда за наказом Азазеля.

Clash of Red and White

У четвертому томі, Ріас представила Іссею, Асії й Зеновії Ґаспера Владі, свого другого слона. Пізніше Іссей допомагає йому в тренуваннях, щоб він міг краще контролювати свій Священний Механізм. До зустрічі Трьох Фракцій, Іссей, в храмі, в якому часто буває Акено, отримує меч Вбивцю Драконів Святого Георгія, Аскалон, в подарунок від Архангела Михаїла; також він дізнається, що в Акено тече кров павшего ангела. Також він допоміг в битві проти Бригади Хаосу, яка послала магів для вбивства лідерів Трьох Фракцій, під час мирних переговорів між ними; Іссей разом з Ріас врятував Ґаспера, силою якого скористалися маги. Після порятунку Ґаспера, він, Іссей та Ріас сильно дивуються зраді Валі Люцифера, який перейшов на бік Бригади, між ним та Іссеєм зав'язується бій. Використовуючи браслет, за допомогою якого можна використовувати броню Руйнівника Балансу, Іссей починає бій з Валі. Спочатку він практично нічого не міг йому зробити, але використавши Аскалон Іссей завдав несподівану атаку Валі, яка пошкодила його броню. Однак він був вражений неймовірною швидкістю відновлення броні у Валі. Сильно ризикуючи, Іссей підбирає уламок броні Валі та з'єднує його з Дрейгом, отримуючи силу Божественного Розділення. Валі, зацікавлений в поточній ситуації, вирішує скоротити все в окрузі в два рази. Азазель пояснює Іссею, який нічого не розуміє, що від цього все зменшиться в два рази, включаючи жіночі груди. Це приводить Іссея в лють, його гнів надає йому сил, за допомогою яких він перемагає Валі в стані Руйнівника Балансу. Бій переривається появою Біко, який прийшов, щоб забрати Валі до того, як він встиг активувати Джаггернаут Драйв.

High School DxD V5 223

У 5-му томі разом з іншими демонами команди Ріас відправляється в Підземний світ на збори «Молодих демонів». Після прибуття на територію Ґреморі їх вітають слуги, а після - мати Ріас - Венелана Ґреморі, та її племінник — Мілікас. Вони навчили його читати та писати на демонічному алфавіті, навчили манерам за столом та як вести себе з демонами вищих станів. Перед церемонією збору Іссей зустрічає інших молодих демонів: Сайраорга Баеля, Сіквайру Аґарес, Зефадора Гласеа-Лаболеса та Діодору Астарота. Після визначення часу проведення Рейтингової гри між Ріас та Соною, він був змушений тренуватися з колишнім Драконячим Королем Танніном в горах, на території Ґреморі, завдяки чому поліпшив свою витривалість, що дозволило йому перебувати в Руйнівнику Балансу. Втім, Іссею не вдалося досягти Руйнівника Балансу до моменту битви з Курокою та Біко, під час якої він натиснув на груди Ріас, завдяки чому й досяг Руйнівника. Брав участь в Рейтинговій грі проти Сони. Хоч він й переміг Саджі, але під час бою з нього викачували кров, що й дозволило здолати Іссея. Однак перед тим, як вибути з гри, він показує свою нову здібність — Білінгвал, яка дозволяє говорити з жіночими грудьми, дізнаючись всі плани й думки власниці грудей, завдяки чому план Сітрі був розкритий й команда Ґреморі перемогла. Йдучи з Підземного світу, команда Ґреморі зіткнулася з Діодорою Астаротом, який показав Асії, що кілька років тому саме його вона зцілила, після чого, на подив усіх, робить їй пропозицію.

High School DxD V6 279

У 6 томі Іссей із друзями супроводжує Ріас на телевізійну станцію у Підземному світі для інтервью для турніру «Молодих демонів», там вони зустрічають Сайраорга Баеля і його ферзяКвішу Аббадон. Сайраорг вже закінчив давати інтервью, а тому повідомив команді Ріас, що хоче битися з ними за допомогою лише чистої сили. Під час Рейтингової гри між Ріас і Діодорою в матч несподівано втрутилася Бригада Хаосу, яка, як виявилося, співпрацює з Діодорою і допомагає йому викрасти Асію. Команда Ріас перемагає команду Діодори, а після — і самого спадкоємця роду Астарот. Але, несподівано для всіх, з'являється Шальба Вельзевул, який перемістив Асію в Просторовий розлом. Всі вважали, що її вбили, а Іссей через це увійшов в неконтрольований Джаггернаут Драйв. Він переміг Шальбу і відкусив йому ліву руку, але був не в змозі контролювати себе і вийти з режиму, поки на допомогу не прийшов Валі Люцифер і Ірина з піснею цицько-дракона, написаною Азазелем і Сазексом. Далі Іссей стає свідком появи Великого Червоного з Просторового розлому, після чого він втрачає свідомість. Далі Іссей стає свідком появи Великого Червоного з Просторового розлому, після чого він втрачає свідомість. Через деякий час Іссей прокидається в своїй спальні, а пізніше — спілкується з Сазексом через голограму про Джаггернаут Драйв. Він бере участь в триногий гонці разом з Асією, де вони займають перше місце, з чим їх вітає клуб окультних досліджень і Азазель. Після перемоги Асія відводить Іссея за тренажерний зал, де цілує його і визнається у любові.

Героїчний Цицько-Дракон Редагувати

Цитати Редагувати

  • «Невинність президента Ріас Ґреморі належить мені!» (Том ІІ, Життя ∞ vs Сила ∞)
  • «Дурість - це прекрасно! Якщо я не зможу перемогти зі здібностями, то перевершу в дурості!» (Том IV, Життя 5)
  • «Я ніколи не пробачу того, хто змушує плакати президента!» (Сезон 2 New)
  • (До Ірини) «Збочення - це моя сила! Збочення - це моє правосуддя!» (Сезон 2 New)
  • (До Мацуди та Мотохами) «Груди важчі, ніж життя у декого» (Сезон 2 New)
Персонажі High School DxD
Академія Куо
Команда Ріас Ріас ҐреморіАкено ХімеджімаІссей ХьодоЮто КібаКонеко ТоджьоҐаспер Владі
Команда Сони Сона СітріЦубакі ШінраҐеншіро СаджіЦубаса ЮраТомое МеґуріМомо ХанакайРея КусакаРуруко НімураБенніяЛю Гару
Команда Іссея Іссей ХьодоАсія АрджентоЗеновія КвартаРавель ФеніксРоссвайс
Клуб окультних досліджень Асія АрджентоЮто КібаІссей ХьодоКонеко ТоджьоҐаспер ВладіІрина ШідоРавель ФеніксЛе Фей ПендрагонБеннія
Студрада Зеновія КвартаҐеншіро СаджіРея КусакаРуруко НімураТадамі КамоҐурю НакіріМілларка Вольденбург
Інші Учні Академії Куо
Демони
Чотири Великих Диявола Сазекс ЛюциферСерафал ЛевіафанАджука ВельзевулФалбіум Асмодей
Інші демони Грейфія ЛюцифужЕвклід ЛюцифужКвіша АббадонБедез АббадонМефісто ФелесРойган Бельфегор
72 стовпи Райзер ФеніксЛорд ФеніксЗеотікус ҐреморіСайраорг БаельМагдаран БаельМісла БаельСіквайра АґаресМістіта СабнокКоріана АндреальфЛібан КроцеллЛеді ФеніксДіодора АстаротВенелана ҐреморіЗефадор Гласеа-ЛаболесДіхаузер БеліалЛадора БунеМілікас ҐреморіБерука ФуркасҐандома БаламРювал ФеніксЗекрам Баель
Відроджені демони ЕнкуВайзерРегулусТаннінСоджі ОкітаСурт СекондМакГрегор МатерсБеовульфІзабелаІле та НельКарламінеМіраСірісСюеланьЮберунаБюренМаріонРудіґер Розенкройц
Павші ангели
Ґріґорі АзазельШемхазайБаракіельКокабіельАрмаросСахаріельТаміельПенемуе
Команда Рейнар РейнарДонасікКалаварнерМіттельт
Ангели
Чотири Великих Серафіми МихаїлГабріельУриїлРафаїл
Десять Серафимів Метатрон
Хоробрі святі Дуліо ГесуалдоГрісельда КвартаІрина Шідо
Екзорцисти Васко СтрадаЕвальд КрістальдіТоджі ШідоМасаомі ЯеґакіТеодоро Леґренці
Дракони
Істиний Дракон Великий Червоний
Бог-дракон ОфісЛіліт
Два Небесних Дракона ДрейгАльбіон
П'ять Великих Драконячих Королів Ю ЛонТіаматВрітраМідґардсомФафнір
Злі Дракони ҐрендельКром КруахАжі ДахакаЛадонЯмата-но-ОрочіАпофісНідхьоґґ
Інші дракони РассейСамаельІссей ХьодоТаннінБова Таннін
Бригада Хаосу
Команда Валі Валі ЛюциферБікоКурокаФенрірАртур ПендрагонЛе Фей ПендрагонҐоґмаґоґ
Фракція Старого Сатани Шальба ВельзевулКатереа ЛевіафанКрузерей Асмодей
Фракція Героїв Цао ЦаоЗіґфрідГеоргЛеонардоЖаннаГеракл
Кліппот Різевім Ліван ЛюциферЕвклід Люцифуж
Інші персонажі
Боги ОдінЛокіПосейдонАїдІндраСунь УкунШіваМахабалі
Люди Батьки ІссеяМіл-танКійоме АбеФрід СелценШурі ХімеджімаВальбургаВалпер ГалілейТобіо ІкусеЛавінія Рені
Йокаї ЯсакаКуно
Вампіри Ельменхільд КарнштайнВалері ЦепешМаріус ЦепешЛорд ВладіМілларка Вольденбург
Женці ПлутонБеннія
Інші РютеймаруҐьондул666
Кубок Азазеля
Команда Червоний Дракон-Імператор Палаючої Правди Іссей ХьодоАсія АрджентоЗеновія КвартаІрина ШідоРавель ФеніксРоссвайсГрейфія ЛюцифужБова ТаннінЕльменхільд КарнштайнОурю НакіріРойган Бельфегор
Команда Ріас Ґреморі Ріас ҐреморіАкено ХімеджімаКонеко ТоджьоҐаспер ВладіЮто КібаВалері ЦепешВаско СтрадаЛінт СелценКром Круах
Команда Сони Сітрі Сона СітріЦубакі ШінраЦубаса ЮраЛю ГаруТомое МеґуріБенніяМомо ХанакайРея КусакаҐеншіро СаджіРуруко Німура
Команда Фіолетовий Король Левів Сайраорг БаельКвіша АббадонҐандома БаламЛадора БунеЛібан КроцеллБерука ФуркасКоріана АндреальфМістіта СабнокРегулус
Команда Райзера Райзер ФеніксЮберунаІзабелаСюеланьКарламінеСірісМіхаеІле та НельНі та ЛіШуріяМіраМаріонБюрен
Команда Небесний Джокер Дуліо ГесуалдоГрісельда Кварта • Детхельм Вальдсемюллер • Неро Раімонді • Ліу Бінкан • Джессіка Лагерквіст • Кійотора Шінра • Мірана Шатарова
Команда Спис Індри Цао ЦаоГеоргЖаннаГеракл • Персей
Команда Сунь Укуна Сунь УкунЮ Лон • Нечжа • Ша УцзінЧжу Бацзе
Команда Блискавка БаракіельАрмарос